H εταιρεία Stake, κομμάτι της μητρικής της Kick είναι ο χορηγός που θα πορευτεί με την γνωστή μας Sauber για το 2024 και το 2025, το διάστημα δηλαδή της μετάβασης από την Alfa Romeo που υπήρχε μέχρι πέρσι, έως την Audi που εισέρχεται στο πρωτάθλημα το 2026.
Η Stake F1 παρουσίασε το μονοθέσιό της, που είναι μάλλον το πιο ενδιαφέρον από όσα θα παρουσιαστούν αυτές τις ημέρες καθώς επί της ουσίας μιλάμε για ένα νέο όνομα. Αλλά και μονοθέσιο όπως αποδείχτηκε, έστω και αν αυτό που εμφανίστηκε στην ειδική εκδήλωση στο Λονδίνο, απέχει από εκείνο που θα δούμε στην πίστα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Την Stake F1 C44 όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο ακολουθώντας την ονοματοδοσία της Sauber, θα την οδηγούν ο Valteri Bottas και ο Guanyu Zhou. Οι δύο οδηγοί θα πάρουν την πρώτη γεύση του μονοθεσίου σε μια ημέρα κινηματογράφησης στη Βαρκελώνη την Παρασκευή πριν από τις επίσημες δοκιμές της F1 που θα γίνουν στο Μπαχρέιν από τις 21 έως τις 23 Φεβρουαρίου.
Το νέο μονοθέσιο είναι το πρώτο που εξελίσσεται με τη συμβολή του τεχνικού διευθυντή James Key, αν και το project είχε ήδη προχωρήσει πριν ο πρώην τεχνικός της McLaren ξεκινήσει να εργάζεται στην ομάδα τον Σεπτέμβριο. Επιπλέον και κυρίως για εμάς ως Έλληνες, το μονοθέσιο και δη το πάτωμά του είναι εν πολλοίς έργο του Βαγγέλη Αρβανιτάκη, ο οποίος εργάζεται στην Sauber εδώ και αρκετά χρόνια.
Συνολικά εκτός από το πάτωμα, ανασχεδιασμένα είναι και τα πλευρικά καλύμματα των ψυγείων και φυσικά η ανάρτηση που είναι pull-rod και όχι push-rod όπως των περισσοτέρων άλλων μονοθεσίων.
Unleashing a new era, the @StakeF1Team Era.
— Stake.com (@Stake) February 5, 2024
With us? pic.twitter.com/CmNGvmAL67
Ο τεχνικός διευθυντής James Key, ο οποίος επέστρεψε στην ομάδα της Hinwil τον περασμένο Σεπτέμβριο μετά από θητεία στην Toro Rosso και τη McLaren, πρόσθεσε: "Η C44 είναι ουσιαστικά ένα εντελώς νέο μονοθέσιο, με μερικές περιοχές που έχουν μεταφερθεί στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Η ομάδα έπρεπε να πάρει μια φιλόδοξη κατεύθυνση πολύ πριν έρθω: υπάρχουν πολλές μηχανικές αλλαγές, μερικές από τις οποίες δεν φαίνονται καθόλου, αλλά κάποιες είναι πολύ ορατές".
"Η μπροστινή ανάρτηση είναι εντελώς νέα, ένα δύσκολο και φιλόδοξο σχέδιο για μια ομάδα του μεγέθους μας. Υπάρχουν επίσης πολλές αεροδυναμικές αλλαγές, όπως ήταν αναμενόμενο, δεδομένου ότι αυτός παραμένει ο πρωταρχικός τομέας εξέλιξης - έτσι, συνολικά, το αυτοκίνητο θα μοιάζει πραγματικά αρκετά διαφορετικό από το περσινό. Πήραμε πολλές νέες, συναρπαστικές κατευθύνσεις, όλες από τις οποίες φαίνεται να κρύβουν αρκετές δυνατότητες, οπότε ανυπομονούμε να τις δούμε στην πίστα".
Ο Valtteri Bottas τόνισε: "Τόσο από άποψη εμφάνισης όσο και από άποψη του τι μπορούμε να περιμένουμε από το μονοθέσιο. Πρέπει να αποδώσουμε ως ομάδα και να αποσπάσουμε το μέγιστο από αυτό το πακέτο, το οποίο έχει εντυπωσιακές δυνατότητες - τίποτα άλλο δεν έχει σημασία. Προσωπικά μιλώντας, πηγαίνοντας στην τρίτη σεζόν μαζί με μια ομάδα, οι στόχοι πρέπει να είναι υψηλοί".
"Οι δικές μου προσδοκίες είναι υψηλές, πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε ένα καλό βήμα και να δούμε καλή πρόοδο σε σχέση με πέρυσι, μια σεζόν στην οποία, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό τώρα, πρέπει να εντείνουμε το παιχνίδι μας και να τα πάμε καλύτερα, αλλά έχω δει πραγματικό ενθουσιασμό πίσω στο Hinwil και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε".
Ο Guanyu Zhou είπε: "Πρώτον, ξέρετε, δεν μπορείτε να παραλείψετε το χρώμα! Είναι μια πολύ συναρπαστική νέα προσέγγιση, ειδικά στη Φόρμουλα Ένα. Και στη συνέχεια, από την πλευρά μου, φυσικά, ελπίζουμε να είμαστε γρήγοροι".
"Έχουμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια από την περασμένη σεζόν, ειδικά στο δεύτερο μισό του έτους, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, ακριβώς για να βεβαιωθούμε ότι καταλαβαίνουμε ακριβώς πού έπρεπε να βελτιωθούμε ως ομάδα και ποιο θα είναι το σχέδιο για τα παιδιά πίσω στο εργοστάσιο για το χειμώνα: τώρα είναι η ώρα να τα βάλουμε όλα μαζί και να βάλουμε το αυτοκίνητο στην πίστα".