
H Formula 1 και το Las Vegas Grand Prix ανάγκασαν τους U2 να σταματήσουν τις ήδη επιτυχημένες και viral εμφανίσεις τους, στον μεγαλοπρεπή θόλο του MSG Sphere. Υπήρχε όμως σοβαρός λόγος γιατί η Liberty Media είδε μια σπουδαία ευκαιρία να αυξήσει ακόμη περισσότερο τα έσοδα του αγώνα, προβάλλοντας επιβλητικές διαφημίσεις.
The #LasVegasGP has taken over @SphereVegas! Stay tuned for custom #F1 content all week long 👀 pic.twitter.com/ojFh8jwpfq
— F1 Las Vegas (@F1LasVegas) November 15, 2023
Το MSG Sphere είναι η μεγαλύτερη κατασκευή που εγκαινιάστηκε μέσα στο 2023 και μια από τις σπουδαιότερες που έχουμε δει ποτέ. Πρόκειται για μια σφαίρα στο κέντρο του Las Vegas που κόστισε 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια και διαθέτει οθόνες βίντεο υψηλής ευκρίνειας σε όλη την εσωτερική και εξωτερική του επιφάνεια.

Οι U2 προχώρησαν σε μια ασυνήθιστη κίνηση να κλείσουν το θέατρο για συνεχείς εμφανίσεις που ξεκίνησαν να είναι 36 και έχουν ήδη πάρει παράταση μέχρι τον Φεβρουάριο, καθώς η επίσκεψη στο Sphere είναι από μόνη της ένας ξεχωριστός προορισμός, πόσο δε μάλλον να παρακολουθήσεις το ιστορικό συγκρότημα.

Για τις ανάγκες του Las Vegas Grand Prix οι U2 σταμάτησαν και παρέδωσαν σκυτάλη στην Formula 1. Έτσι το Sphere νοικιάστηκε από την Liberty Media η οποία θα χρησιμοποιήσει τον επιβλητικό θόλο για να προβάλει διαφημιστικά μηνύματα.
A video from @adage showcases one of the ads #F1 will showcase on the Sphere during the #LasVegasGP.@Pirelli will also display a Pirelli P Zero tyre alternating with the Pirelli logo.@Heineken @SphereVegas https://t.co/ensFlji1FT pic.twitter.com/tfJlfxS9CV
— Decalspotters (@decalspotters) November 15, 2023
Η Liberty Media, αναγκάστηκε να συνάψει συμφωνία με τη διοίκηση του Sphere, επειδή η πίστα περνάει γύρω από αυτό και απαιτήθηκε μέρος της γύρω έκτασης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Greg Maffei, μιλώντας στο motorsport.com επέμεινε ότι η εταιρεία θα ανακτήσει μέρος του κόστους της χρήσης της γης του Sphere, και ουσιαστικά θα το κλείσει για οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση.
"Φέτος έχουμε μια σχέση όπου έχουμε μισθώσει ουσιαστικά το Sphere, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά", εξήγησε και πρόσθεσε, "Ο αγώνας θα γίνει γύρω από το Sphere. Έτσι χρησιμοποιούμε την ιδιοκτησία τους. Θα μας ανήκει όλη η διαφήμιση στο Sphere για τη διάρκεια του αγώνα έναντι σταθερής αμοιβής".

"Το έχουμε συνδυάσει αυτό με κάποιες [χορηγικές] συμφωνίες και επίσης πουλήσαμε απευθείας σε μέρη κατά τη διάρκεια του αγώνα, η οποία θα καλύψει μέρος του κόστους μας. Ήταν ένα απαραίτητο κόστος για εμάς, επειδή πρέπει να βρισκόμαστε στη γη τους. Αλλά επιπλέον, ήταν ήταν μια ευκαιρία εσόδων για εμάς να μισθώσουμε, όπως είπα, ή να υπομισθώσουμε τον χρόνο στο Sphere".

O Maffei αποκάλυψε επίσης πως η Liberty Media θα παραθέσει την Κυριακή το πρωί ένα brunch "αποκατάστασης", που ακούγεται σαν ένα πρωινό για να φύγει το hangover, δεδομένου πως μιλάμε για το Vegas και οπωσδήποτε θα υπάρξει κάποιο νικητήριο πάρτι και ξεφάντωμα.
Κατά τη διάρκεια αυτού στο εσωτερικό του θόλου θα προβάλλονται στιγμιότυπα από τον αγώνα που θα έχει διεξαχθεί το Σάββατο το βράδυ και ποντάρουμε στο Twitter, όσοι δεν πάμε, γιατί αυτό θα έχει πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον.

Το άλλο ενδιαφέρον θα είναι το τι θα δούμε από την Liberty Media στο Sphere στο μέλλον. Ο Maffei είπε πως είναι αισιόδοξος οτι στα επόμενα Las Vegas Grand Prix το θέαμα (και προφανώς και τα έσοδα) που θα παρέχει η Formula 1 θα είναι πολύ καλύτερα και πιο αναπτυγμένα, καθώς η Liberty Media θα έχει χρόνο να ασχοληθεί περισσότερο με την προετοιμασία του event.