Η Ford έστειλε φέτος ένα από τα πιο εξωφρενικά της πρωτότυπα στην φημισμένη ανάβαση του Pikes Peak, και το αποτέλεσμα ήταν (περίπου) εντυπωσιακό, το Ford Super Mustang Mach-E τερμάτισε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης του φετινού – συντομευμένου – αγώνα, αλλά κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία Open, όπου συμμετείχε.

Ο αγώνας, γνωστός και ως "Race to the Clouds", δεν ολοκληρώθηκε στην πλήρη του διαδρομή των 20 χλμ, καθώς οι άνεμοι και τα φερτά υλικά στα άνω τμήματα του βουνού ανάγκασαν τους διοργανωτές να διακόψουν τη διαδρομή στη μέση.
Αυτό δεν εμπόδισε το ηλεκτρικό τέρας της Ford να γράψει χρόνο 3:42.24, με τον θρυλικό Romain Dumas πίσω από το τιμόνι – πέντε φορές νικητή του αγώνα και κάτοχο του απόλυτου ρεκόρ του Pikes Peak.

Ο χρόνος ήταν εντυπωσιακός μεν, όχι αρκετός δε για να φέρει τον Γάλλο, εμπρός από τον Ιταλό Simone Fiaggioli με το μονοθέσιο Nova Proto NP01 ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στα 3:37.19, κατακτώντας την κορυφή. Ο Faggioli μόλις στην δεύτερη συμμετοχή του στον αγώνα, προετοιμαζόταν ολόκληρη τη χρονιά για αυτή τη στιγμή, συμμετέχοντας σε ορισμένες αναβάσεις του ιταλικού και του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.
Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο άλλος Ιταλός του αγώνα, ο Diego Degasperi. O Degasperi με ίδιο πρωτότυπο με τον Faggioli και ίδια υποστήριξη από την ομάδα, εκτός της εξαιρετικής επίδοσης όσον αφορά τον χρόνο, ήταν ο ταχύτερος rookie του αγώνα, διάκριση που είναι πάντα ύψιστης σημασίας σε έναν τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα όπως το Pikes Peak.

Αν και η συντομευμένη διαδρομή δεν επιτρέπει άμεση σύγκριση με προηγούμενες συμμετοχές της Ford στο Pikes Peak, αξίζει να θυμίσουμε ότι το SuperVan του 2022 είχε ολοκληρώσει τη διαδρομή των 20 χιλιομέτρων σε 8:47.68, ενώ το περσινό SuperTruck, που κέρδισε τη γενική κατάταξη, στα 8:53.55. Το απόλυτο ρεκόρ στον αγώνα είναι 7:57.148 και το πέτυχε ο Romain Dumas το 2018 οδηγώντας το ηλεκτρικό πρωτότυπο Volkswagen ID. R Pikes Peak.