Το Hyundai Ioniq 5 N επιστρέφει στο Pikes Peak

Η Hyundai και η Evasive Motorsports παρουσιάζουν το πιο επιθετικό Ioniq 5 N μέχρι σήμερα, ελαφρύτερο και έτοιμο να αγωνιστεί στη σκληρότερη ανάβαση στον κόσμο.

Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak
Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak

Μετά το περσινό ρεκόρ του Ioniq 5 N, η αντίστροφη μέτρηση για την 103η διοργάνωση της περίφημης ανάβασης Pikes Peak International Hill Climb έχει ξεκινήσει, με τη Hyundai και την Evasive Motorsports να αποκαλύπτουν μία εντυπωσιακά τροποποιημένη έκδοση του Ioniq 5 N.

Το ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να αγωνιστεί στις 22 Ιουνίου, με οδηγό τον Rob Walker, στη διαδρομή των 20 χιλιομέτρων.

Διαβάστε Επίσης

Η Evasive Motorsports χαρακτηρίζει το project ως το "πιο φιλόδοξο EV που έχει επιχειρήσει ποτέ" και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Το αγωνιστικό Ioniq 5 N έχει υποστεί δραστικές επεμβάσεις, χάνοντας συνολικά 227 κιλά, κυρίως χάρη στην αφαίρεση του εσωτερικού και την αντικατάσταση των θυρών και της πίσω πόρτας με εξαρτήματα από ανθρακονήματα.

Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak

Πολλά από τα εξαρτήματα είναι μοναδικά και σχεδιάστηκαν ειδικά για τον αγώνα.

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια, σύμφωνα με την Evasive, ήταν η εξεύρεση ανταγωνιστικών αγωνιστικών εξαρτημάτων, καθώς δεν υπάρχουν πολλές aftermarket επιλογές για το Ioniq 5 N.

Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak

Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία Voltex δημιούργησε ένα πλήρες αεροδυναμικό body kit, που περιλαμβάνει εμπρός splitter, φουσκωμένα φτερά, μαρσπιέ, κάτω προστατευτικά από ανθρακονήματα και μία τεράστια πίσω αεροτομή.

Η προετοιμασία δεν περιορίζεται όμως στον τομέα της αεροδυναμικής. Το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με ζάντες Titan 19 ιντσών, αγωνιστικά slick ελαστικά Yokohama, roll cage έξι σημείων, αναρτήσεις Moton coilover, μπάρες στρέψης από την EVS Tuning, αγωνιστικά τακάκια CSG Spec και καθίσματα Sparco από ανθρακονήματα.

Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, παραμένει το ίδιο με το εργοστασιακό Ioniq 5 N, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες δεν μπορούν να τροποποιηθούν. Το σύστημα περιλαμβάνει δύο κινητήρες με τετρακίνηση, απόδοσης 641 ίππων και 769 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,25 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 261 km/h.

Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak

Ο πρόεδρος της Evasive Motorsports, Mike Chang, δήλωσε ότι ο φετινός στόχος είναι ξεκάθαρος: "Θέλουμε να σπάσουμε το φράγμα των 10 λεπτών. Το έχουμε πλησιάσει στο παρελθόν, αλλά πιστεύουμε ότι με το Ioniq 5 N είναι πλέον απολύτως εφικτό."

Το Pikes Peak αποτελεί μία από τις πιο απαιτητικές και διάσημες αναβάσεις παγκοσμίως, και η εκ νέου συμμετοχή της Hyundai με ένα αμιγώς ηλεκτρικό και αγωνιστικά εξελιγμένο crossover δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της στο χώρο των επιδόσεων.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network