Aprilia RS 660 Extrema με racing πινελιές

Η πιο δημοφιλής σπορ μοτοσικλέτα της Ευρώπης στα μεσαία κυβικά απέκτησε την κορυφαία έκδοση Extrema, με επιλεγμένα περιφερειακά που τονίζουν περαιτέρω τις racing καταβολές της.

Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema
Aprilia RS 600 Extrema

Η κατηγορία SS750 έχει προ πολλού πεθάνει, ενώ εσχάτως και τα μικρότερα SS600 σημειώνουν πολλές απώλειες. Η Aprilia παραμένει στα Super Sport 600 και τιμά το αγωνιστικό της DNA με τη σειρά RS 660. Για την εικόνα δεν είχαμε καμία αμφιβολία.

Οι μοτοσικλέτες της Aprilia έχουν στυλ, φινετσάτα γραφικά και αιχμηρές σιλουέτες. Είναι και ιδιαίτερα ποιοτικές. Με προσεγμένο φινίρισμα στις βαφές και κορυφαία περιφερειακά. Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba με ανεστραμμένα καλάμια 41 mm και φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες.

Aprilia RS 600 Extrema

Σίγουρα απευθύνονται σε κοινό που έχει απαιτήσεις και ακριβό πορτοφόλι. Όμως, έχουν και κάτι το αλήτικο, βγαλμένο από κάποια σκοτεινή γειτονιά της Νάπολης, κι ας έχουν αίμα βενετσιάνικο.

Η πιο δημοφιλής μεσαία supersport

Η πιο δημοφιλής μεσαία σπορ μοτοσικλέτα της Ευρώπης διατίθεται στις εκδόσεις RS 660 και η RS 660 Extrema. Η Extrema είναι η πιο κυριαρχική έκδοση της σειράς, καθότι η πιο καλογυμνασμένη. Έχει χάσει 3 kg σε σχέση με την απλή (166 kg net) και φέρει μια street-legal εξάτμιση της SC Project με σιγαστήρα carbon.

Aprilia RS 600 Extrema

Με αυτή την εξάτμιση, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της RS 660 Extrema βγάζει όλη τη ενέργεια των 100 ίππων του με ένα ηχόχρωμα που πραγματικά γεμίζει τον χώρο.

Διαβάστε Επίσης

Θυμίζει μάλιστα λειτουργία κινητήρα V-twin, καθώς ο χρονισμός των βαλβίδων με στρόφαλο είναι στις 270 μοίρες. Μια διαμόρφωση που, συν τοις άλλοις, επιτρέπει την εξισορρόπηση των κραδασμών πρώτης και δεύτερης τάξης μέσω ενός αντικραδασμικού άξονα.

Aprilia RS 600 Extrema

Σε ειδικά χρώματα

Βαμμένη στα λευκά με δικά της μοναδικά γραφικά, δεν έχει παραλλαγές για να διαλέξεις. Θα ήθελα πολύ να τη δω στο ευφάνταστο χρώμα Acid Gold των απλών εκδόσεων, που ταιριάζει πολύ με τις κόκκινες ζάντες. Μοναδικό αξεσουάρ της έκδοσης Extrema είναι η πίσω αεροτομή που αντικαθιστά το κάθισμα του συναναβάτη και, όσο να ’ναι, δίνει πόντους στο racing look.

Τεχνολογικά η μία πλευρά του νομίσματος περιλαμβάνει τα ηλεκτρονικά: Η Aprilia ανέκαθεν πρωτοστατούσε στον τομέα αυτών των συστημάτων (ήταν η πρώτη που παρουσίασε το Ride-by-Wire γκάζι το 2007) και πλέον διαθέτει το ηλεκτρονικό πακέτο ελέγχου APRC (Aprilia Performance Ride Control), που προέρχεται από την αγωνιστική εμπειρία της εταιρείας.

Aprilia RS 600 Extrema

Το APRC περιλαμβάνει από έλεγχο πρόσφυσης και κιβώτιο quick shifter μέχρι χαρτογραφημένα προγράμματα λειτουργίας και cornering ABS. Η άλλη πλευρά του νομίσματος περιλαμβάνει το λογισμικό. Κι εδώ η Aprilia κατάφερε μέσω software την ανάποδη διαμόρφωση του κιβωτίου ανάλογα με τη χρήση (δρόμος ή αγώνας). Χωρίς κλειδιά, κατσαβίδια και χέρι έμπειρου μάστορα αγώνων!

Η απλή έκδοση RS 660 κοστίζει 11.890 ευρώ. Η racing έκδοση Extrema ανεβαίνει στα 13.790 ευρώ. Η εταιρεία διαθέτει ένα νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα "DreamRide" που ισχύει για όλα τα μοντέλα Aprilia και προϋποθέτει προκαταβολή από 15%, επιτόκιο 7,9% και αποπληρωμή από 12 έως 72 μηνιαίες δόσεις. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network