Η φαιά ουσία υπάρχει. Προέρχεται από το σχεδιαστικό τμήμα Centro Stile της Ducati και ενσωματώνει την τεχνογνωσία από την συμμετοχή της εταιρείας στους αγώνες Moto GP. H νέα εκδοχή της σειράς Diavel βασίζεται κυρίως στην τοποθέτηση του νέου V4 κινητήρα Granturismo των 1.158 κ.εκ. που διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.
Πρόκειται για μία αποδοτική τεχνολογία που ικανοποιεί δύο σκοπούς: την βελτίωση της οικονομίας και την μείωση της θερμοκρασίας που διοχετεύεται στον αναβάτη κατά την αστική κίνηση με υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Το συγκεκριμένο μοτέρ παράγει 168 ίππους και προέρχεται από τα μοντέλα Panigale και Streetfighter V4. Έχει compact διαστάσεις, είναι ιδιαίτερα ελαφρύς και αρκετά ροπάτος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Επιπροσθέτως, απαιτεί αραιά διαστήματα σέρβις – ενδεικτικά η ρύθμιση βαλβίδων πραγματοποιείται κάθε 60.000 χλμ. Ένα επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η τεχνολογία ανάφλεξης Twin Pulse που βελτιώνει την καύση στους κυλίνδρους σε όλες τις συνθήκες κίνησης.
Από την άλλη, το σύστημα εξάτμισης με τα τέσσερα κοντά τελικά πέραν της απαράμιλλης αισθητικής του, εξασφαλίζει ένα βαρύ και μπάσο ηχόχρωμα που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος της μοτοσυκλέτας.

Εμφάνιση muscle bike
Παρά το πληθωρικό της εμφάνισης και το τεράστιο πίσω τροχό διαστάσεων 245/45, η Diavel V4 προκύπτει αρκετά ευκίνητη χωρίς επίσης να υπερβαίνει τα εσκαμμένα σε ότι αφορά στο απόβαρο, που δεν ξεπερνά τα 225 κιλά. Δομικά το μονοκόκ πλαίσιο και το μονόμπρατσο ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ενώ για την μετάδοση έχει χρησιμοποιηθεί αλυσίδα έναντι του άξονα μετάδοσης που εσχάτως κερδίζει έδαφος σε αντίστοιχα muscle bike του ανταγωνισμού.

Στον τομέα της ανάρτησης υπάρχει ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 50 χιλ. και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Τέλος, σύστημα πέδησης εφοδιάζεται με δαγκάνες Brembo Stylema και διπλούς μπροστινούς δίσκους 330 χιλ.
Πληθώρα σε ηλεκτρονικά έχει ο... μπαξές
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της Diavel V4 ολοκληρώνεται από 4 προεγκατεστημένα προγράμματα οδήγησης (Sport – Touring – Urban – Wet) αλλά και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου που εκτός των άλλων περιλαμβάνει: Cornering ABS, σύστημα πρόσφυσης (DTC), Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift up/down (DQS) και cruise control.

Παράλληλα διατίθεται και μια πλούσια λίστα προαιρετικού εξοπλισμού που περιλαμβάνει από βαλίτσες ταξιδιού μέχρι σφυρήλατες ζάντες και αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης με ατσάλινες κεφαλές, σιγαστήρα τιτανίου και κάλυμμα από ανθρακονήματα που αφαιρεί από το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας περί τα 11 κιλά.
Η διάθεση της Diavel V4 στην ελληνική αγορά στοιχειοθετείται σε δύο χρωματικές επιλογές (μαύρη και κόκκινη) με τιμή εκκίνησης στα 31.000€.