Η σειρά Kymco Xciting απέκτησε μια νέα έκδοση με την ονομασία VS 400 με μικρές αλλαγές στην σχεδίαση και ενίσχυση του προσφερόμενου εξοπλισμού. Το εμπρός τμήμα έχει αλλάξει ριζικά με νέους προβολείς LED-DRL, ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά πλαστικά και νέους αεραγωγούς. Επίσης αναθεωρημένη είναι η δομή της σέλας στοχεύοντας αφενός στην περαιτέρω άνεση των επιβατών και αφετέρου στην ιδανική θέση οδήγησης.
Μια νέα ζελατίνα φέρινγκ που ρυθμίζεται καθ' ύψος σε 5 θέσεις εγγυάται βελτιωμένη προστασία και χαμηλότερη κατανάλωση λόγω καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή. Στους νεωτερισμούς εντάσσεται και η έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις κι ένα νέο σύστημα ανάφλεξης και ελέγχου λειτουργιών χωρίς κλειδί (Keyless).
Χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας
Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, μια ειδικά μελετημένη βάση κινητήρα αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του VS 400 στην οριακή οδήγηση σε στροφές και σε υψηλές ταχύτητες. Το δε πιρούνι διαθέτει δύο πλάκες στήριξης, ακριβώς όπως και οι μοτοσυκλέτες.
Ο κινητήρας του Xciting VS 400 προσφέρει μία από τις καλύτερες αποδόσεις στη μεσαία κατηγορία των scooters. Ανήκει στη νέα γενιά G5-SC της Kymco, με τεχνολογία χαμηλών τριβών και μειωμένων κραδασμών. Διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, με 4βάλβιδη κεφαλή και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού και πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Η απόδοση φτάνει τους 34 ίππους και η ροπή τα 3,8 χλγρ., προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις.
Στον τομέα της πέδησης, υπάρχουν τρία δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά να έχουν ακτινική διάταξη. Τo δικάναλο ABS 9.1 της Bosch στην πλέον εξελιγμένη έκδοσή του και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) με τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης είναι στοιχεία που ενισχύουν την ασφάλεια του μοντέλου.
Πληρότητα σε εξοπλισμό
Μέσω ενός κεντρικά τοποθετημένου πολυδιακόπτη ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το άνοιγμα της σέλας και του ρεζερβουάρ καυσίμου, να ξεκλειδώσει τους αποθηκευτικούς χώρους που βρίσκονται κάτω από τον πίνακα οργάνων, όπως επίσης και να ασφαλίσει ή απασφαλίσει το τιμόνι με ένα ασύρματο κοντρόλ.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και κάποια μικροαντικείμενα. Στο αριστερό ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι υπάρχει θύρα USB 12V για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο όταν αφήνουμε το scooter σε εδάφη με μεγάλη κλίση.
Η νέα έκδοση της σειράς Xciting 400 διατίθεται σε τρεις νέους χρωματικούς συνδυασμούς (Dim Black Matt, Lunar Stone Grey Matt, Limited Edition 10 Years) και καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή και μέχρι 72 έντοκες δόσεις χωρίς προκαταβολή. Η τιμή κτήσης έχει διαμορφωθεί στα 7.480 ευρώ.
Διάβασε ακόμη:
- H Honda εξαπολύει ηλεκτρική επίθεση με 3 νέα concepts
- Cupra Tavascan: Ηλεκτρικό coupe SUV με 550 χλμ. αυτονομίας
- George Best: Ένας rock star του ποδοσφαίρου και τα αυτοκίνητά του
- Δεν φτάνει ούτε το Τζόκερ για την Ferrari 275 GTB/4 του Steve McQueen