Αποκαλυπτικό το τεστ αντοχής για την μπαταρία του VW ID.3

Ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος οργανισμός οδικής ασφάλειας και αυτοκινητιστικών δοκιμών στη Γερμανία βαθμολόγησε την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ενός VW ID.3 που είχε διανύσει άνω των 160.000 χλμ.

VW ID.3 GTX Performance

Μετά από τέσσερα έτη εντατικής χρήσης και περισσότερα από 160.000 χλμ. δοκιμών, το ηλεκτρικό ID.3 της Volkswagen απέσπασε εξαιρετική αξιολόγηση από τον ADAC – τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο οργανισμό οδικής ασφάλειας και δοκιμών οχημάτων στη Γερμανία.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας του οργανισμού στο Landsberg am Lech, υπό απαιτητικές αλλά πλήρως ρεαλιστικές συνθήκες.

Διαβάστε Επίσης

Οι τεχνικοί του ADAC διαπίστωσαν ότι η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας του Volkswagen ID.3 διατηρήθηκε στο 91%, απονέμοντας έτσι στο μοντέλο μία από τις υψηλότερες αξιολογήσεις που έχει δοθεί σε ηλεκτρικό όχημα αυτής της κατηγορίας.

Το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ID.3 Pro S², με μπαταρία ωφέλιμης ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh. Για όλα τα μοντέλα της οικογένειας ID, η Volkswagen παρέχει εγγύηση διατήρησης τουλάχιστον 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας για 8 έτη ή 160.000 χλμ.

VW ID.3 ADAC

Παρά το γεγονός ότι πάνω από το 40% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε μέσω ταχυφορτιστών και το όχημα παρέμενε συχνά συνδεδεμένο με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη – συνθήκες που θεωρούνται επιβαρυντικές για τη μακροχρόνια απόδοση – το αποτέλεσμα της δοκιμής ήταν εντυπωσιακό.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το ID.3 υποβλήθηκε σε πλήθος λογισμικών ενημερώσεων, οι οποίες βελτίωσαν τη συνολική του απόδοση.

Ειδικότερα, αναβαθμίσεις όπως ο βελτιωμένος EV Route Planner, η αύξηση της μέγιστης ισχύος φόρτισης στα 170 kW και οι διορθώσεις σφαλμάτων συνέβαλαν στη μείωση της κατανάλωσης και στη βελτίωση της αυτονομίας, κυρίως σε χαμηλές θερμοκρασίες.

VW ID.3 GTX Performance

Ο ADAC επισημαίνει τη σημασία τακτικής εγκατάστασης των ενημερώσεων αυτών, τονίζοντας ότι συνεισφέρουν ουσιαστικά στη διατήρηση της αποδοτικότητας του οχήματος.

Σημαντική ήταν επίσης η κατάσταση του ίδιου του οχήματος μετά την ολοκλήρωση της δοκιμής. Το αμάξωμα, οι άξονες, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του ID.3 εμφάνισαν ελάχιστη ή μηδενική φθορά, γεγονός που ενισχύει τη συνολική του αξιοπιστία και την αξία μεταπώλησης – στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό και για την ελληνική αγορά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network