
Ιστορική επίδοση σημείωσε το Xiaomi SU7 Ultra, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραγωγής στον θρυλικό γύρο του Nurburgring Nordschleife, εκθρονίζοντας την Porsche Taycan. Η εργοστασιακή έκδοση του μοντέλου, εξοπλισμένη με το προαιρετικό track package, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7:04.957, γράφοντας το όνομά της στα βιβλία των ρεκόρ – και μάλιστα από την πρώτη κιόλας προσπάθεια.

Το SU7 Ultra ενσωματώνει όλη την τεχνολογική τεχνογνωσία της Xiaomi στον τομέα των επιδόσεων, με βασικό πυλώνα τις αποκαλούμενες "τρεις βασικές ηλεκτρικές τεχνολογίες": τον ηλεκτροκινητήρα, τη μπαταρία ισχύος και τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Η συνδυασμένη δουλειά τους, μαζί με το εξελιγμένο σύστημα κατανομής ροπής στο πλαίσιο και την άρτια αεροδυναμική σχεδίαση, αποτέλεσαν το υπόβαθρο για αυτή την εντυπωσιακή εμφάνιση.
Το αυτοκίνητο διατηρεί ανέπαφη την tri-motor διάταξη που είδαμε στο πρωτότυπο SU7 Ultra, αποτελούμενη από δύο ηλεκτροκινητήρες V8s και έναν V6s, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 1.548 ίππους. Η απόδοση αυτή μεταφράζεται σε καταιγιστικές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.
Το Nürburgring αποτελεί διαχρονικά το απόλυτο πεδίο δοκιμών για κάθε αυτοκίνητο που θέλει να αποδείξει τις δυνατότητές του σε πραγματικά απαιτητικές συνθήκες. Οι συνεχείς υψηλές ταχύτητες και οι θερμικές καταπονήσεις αποκαλύπτουν κάθε αδυναμία – κάτι που δεν συνέβη με το SU7 Ultra, επιβεβαιώνοντας το επίπεδο αξιοπιστίας και τεχνολογικής ωριμότητας της Xiaomi στον τομέα των επιδόσεων.

Η Xiaomi, πέρα από την επίδοση καθαυτή, ενισχύει τη στρατηγική της σχέση με το Nurburgring. Η εταιρεία είναι πλέον premium συνεργάτης της πίστας, ενώ ένα νέο κομμάτι της διαδρομής ονομάστηκε "Xiaomi Curve". Παράλληλα, η Xiaomi εντάχθηκε επίσημα στο Industry Pool, τον θεσμό μέσω του οποίου οι κατασκευαστές δοκιμάζουν νέα μοντέλα υπό αυστηρές συνθήκες εξέλιξης και ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Xiaomi EV σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την "Πράσινη Κόλαση" ως επίσημο εργαστήριο εξέλιξης, ενισχύοντας την τεχνολογική της υπεροχή και θέτοντας νέους στόχους για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Το SU7 Ultra, πέρα από ένα ρεκόρ, είναι και μια σαφής δήλωση: τα ηλεκτρικά οχήματα της Xiaomi δεν περιορίζονται στην καινοτομία – αλλά θέλουν και να ηγηθούν στις επιδόσεις.
Δείτε παρακάτω τον γύρο-ρεκόρ της Xiaomi στην φημισμένη πίστα.