Opel Mokka GSE Rally: Οι Γερμανοί επιμένουν αγωνιστικά

Το πρώτο σύγχρονο GSE της Opel είναι το Mokka που φτιάχτηκε για να αναπτύξει τους αγώνες ράλι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι στο οποίο η Opel επιμένει τα τελευταία χρόνια.

Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally
Opel Mokka GSE Rally

Η Opel περνά στην επόμενη φάση της ηλεκτροκίνησης στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρουσιάζοντας το νέο Opel Mokka GSE Rally – ένα πρωτότυπο που όχι μόνο τραβά τα βλέμματα αλλά και επαναπροσδιορίζει τα στάνταρ στους ηλεκτρικούς αγώνες ράλι, με σημαία την θρυλική ονομασία GSE. Το μοντέλο κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο ELE Rally του Αϊντχόφεν (23-24 Μαΐου), ανοίγοντας έναν νέο κύκλο για το ηλεκτρικό motorsport.

Opel Mokka GSE Rally

Το πρώτο eRally5 αυτοκίνητο στον κόσμο

Το Mokka GSE Rally είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA. Αυτό σημαίνει πως πληροί τις προδιαγραφές για συμμετοχή σε διεθνείς διοργανώσεις από το 2026, δίνοντας τη δυνατότητα στην Opel να επεκτείνει τη συμμετοχή της σε πολλαπλά θεσμικά πρωταθλήματα ηλεκτρικών ράλι.

Διαβάστε Επίσης

Εντυπωσιακή εμφάνιση και κορυφαίες επιδόσεις

Οπτικά, το νέο Mokka GSE Rally είναι θεαματικό. Με το έντονο φινίρισμα "OMG! GSE", κίτρινες δαγκάνες φρένων, μαύρο καπό με επιγραφή "Mokka GSE Rally", αεραγωγό στην οροφή και τροχούς σε ειδική σχεδίαση, δίνει άμεσα την αίσθηση ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού.

Κάτω από την επιφάνεια, το πρωτότυπο εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 280 ίππων και ροπή 345 Nm, συνδυασμένο με κιβώτιο αγώνων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης. Η ανάρτηση προέρχεται από τη Bilstein και περιλαμβάνει ενισχυμένα γόνατα McPherson, τροποποιημένα ελατήρια και αποσβεστήρες, όλα με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση σε ράλι. Σημειώνεται η πλήρης απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως ABS, ESP και traction control – κάτι που ενισχύει τον "καθαρό" οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Opel Mokka GSE Rally

Η μπαταρία 54 kWh είναι κοινή με αυτή της εμπορικής έκδοσης, όμως με λογισμικό βελτιστοποιημένο για αγωνιστική χρήση, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και αποδοτικότητα.

Ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο

Παρά τη σπορ εστίαση, το Opel Mokka GSE Rally ενσωματώνει αυστηρότατα πρότυπα ασφαλείας: roll cage εγκεκριμένο από τη FIA, καθίσματα ράλι με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, θωρακισμένη μπαταρία και σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υλικό. Σε περίπτωση πρόσκρουσης, οι αισθητήρες απενεργοποιούν το σύστημα υψηλής τάσης σε κλάσματα δευτερολέπτου, ενώ υπάρχει και ενσωματωμένος οπτικοακουστικός μηχανισμός προειδοποίησης σε περίπτωση προβλήματος μόνωσης.

Από το Corsa στο Mokka: Η συνέχεια μιας επιτυχημένης πορείας

Η Opel δραστηριοποιείται ήδη από το 2021 στον χώρο των ηλεκτρικών ράλι με το Corsa Rally Electric μέσω του θεσμού ADAC Opel Electric Rally Cup ‘powered by GSE’. Πρόκειται για το μοναδικό στο είδος του πρωτάθλημα παγκοσμίως, με συμμετοχές από 63 οδηγούς και 13 χώρες, και συνολικά 33 αγώνες μέχρι σήμερα.

Το Mokka GSE Rally έρχεται για να αποτελέσει το επόμενο βήμα σε αυτή τη διαδρομή, σηματοδοτώντας το μέλλον της μάρκας στον αγωνιστικό τομέα των EVs. Η Opel δηλώνει πως μέσω της σειράς GSE και της τεχνογνωσίας από το Corsa, η νέα εποχή των ηλεκτρικών αγώνων είναι ήδη εδώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network