
Τον Απρίλιο του 2021, μια νέα ισπανική εταιρεία, η Baltasar, παρουσίασε το πρώτο της δημιούργημα: ένα ελαφρύ, χειροποίητο roadster με 500 ίππους, ονόματι Revolt. Αρχικά, οι πρώτες παραδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου προγραμματίζονταν για το 2022, αλλά όπως αποδείχθηκε, τα σχέδια καθυστέρησαν.
Πλέον, η Baltasar δηλώνει ότι το Revolt βρίσκεται στο τελικό στάδιο της διαδικασίας να λάβει έγκριση τύπου, με την πλήρη παρουσίασή του να μετατίθεται για το 2026.

Στο μεταξύ, η εταιρεία αποκαλύπτει μια νέα, καθαρά αγωνιστική εκδοχή του μοντέλου με την ονομασία Revolt R. Αν και η ονομασία δεν εντυπωσιάζει, το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για την εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Η έκδοση R διαθέτει εκτεταμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως μια τεράστια ενεργή πίσω αεροτομή, ένα ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, νέες ποδιές και έναν εντυπωσιακό διαχύτη. Κάτω από το αμάξωμα, βρίσκεται ένα ατσάλινο πλαίσιο αγωνιστικών προδιαγραφών FIA, το οποίο καλύπτεται εξολοκλήρου από πάνελ από ανθρακονήματα.

Το εσωτερικό έχει εστιαστεί πλήρως στην απόδοση: υπάρχει μόνο ένα αγωνιστικό κάθισμα από ανθρακονήματα, ζάντες μαγνησίου με αγωνιστικά slick ελαστικά και ανάρτηση τύπου pushrod με εξαρτήματα από άνθρακα, kevlar και αλουμίνιο. Το συνολικό βάρος του οχήματος δεν ξεπερνά τα 800 κιλά.
Η Baltasar δεν έχει αποκαλύψει ακόμα στοιχεία για το σύστημα κίνησης της αγωνιστικής έκδοσης, αλλά θυμίζουμε πως η συμβατική έκδοση του Revolt, εφοδιαζόταν με δύο ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς, απόδοσης 500 ίππων και 1.000 Nm ροπής. Αρκετά για την επίτευξη εντυπωσιακών επιδόσεων.

Εξίσου εντυπωσιακή προβλέπεται να είναι και η ταχύτητα φόρτισης, αφού η εταιρεία κάνει λόγο για δυνατότητα ανάκτησης έως και 80% μέσα σε μόλις πέντε λεπτά, κάτι που υποδηλώνει μπαταρία μικρής χωρητικότητας, κατάλληλη για σύντομες, εκρηκτικές περιόδους οδήγησης σε πίστα.
Όσο για την τιμή; Η Baltasar δεν έχει ανακοινώσει επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματος ή κόστος, αλλά εκτιμάται ότι το Revolt R θα κοστίζει περίπου 450.000 ευρώ.