Xiaomi SU7: Οι παραγγελίες του χτύπησαν κόκκινο

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Xiaomi παρουσιάστηκε επίσημα και οι προδιαγραφές σε συνδυασμό με την τιμή του, προκάλεσαν τσουνάμι παραγγελιών.

Xiaomi SU7

Λογικά θα θυμάσαι πως πριν από λίγο καιρό, η Apple ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει οριστικά το project της κατασκευής αυτοκινήτου με τα σήματά της. Αυτό όμως που δεν κατάφερε να κάνει ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός, το κατάφερε η Xiaomi, με τα πρώτα στοιχεία να γίνονται γνωστά ήδη από τα τέλη του περασμένου χρόνου.

Διαβάστε Επίσης

Πλέον, το Xiaomi SU7 παρουσιάστηκε επίσημα την Πέμπτη 28/3, αποτελώντας μια σαφή προειδοποίηση προς την Tesla και άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων. Κατασκευασμένο από τον κινεζικό γίγαντα που βρίσκεται απέναντι στις Apple και Samsung σε μια άλλη μεγάλη αγορά, αυτή των smartphones, το SU7 έχει χαμηλότερη τιμή από το Tesla Model 3 και συγκέντρωσε το εντυπωσιακό νούμερο των 50.000 προπαραγγελιών μέσα σε μόλις 27 λεπτά.

 

Αγοραστική φρενίτιδα

Δέκα χιλιάδες από αυτές τις προπαραγγελίες έγιναν μέσα στα πρώτα τέσσερα λεπτά από το άνοιγμα της φόρμας παραγγελίας. Αν η καλή μέρα φαίνεται όντως από το πρωί, τότε η Xiaomi ίσως αποτελεί το επόμενο big thing της ηλεκτροκίνησης. Κι αυτό γιατί το πρώτο δείγμα γραφής της, είναι ένα εντυπωσιακό, προσιτό μοντέλο, ακόμη και σε σύγκριση με τα άκρως ανταγωνιστικά κινζεικά μοντέλα.

Το SU7 χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες που εξέλιξε η ίδια η Xiaomi και οι οποίοι τροφοδοτούνται από μπαταρίες είτε της BYD, είτε της CATL. Όλες οι εκδόσεις εκτός από τη βασική, έχουν αρχιτεκτονική 800V και το πιο ενδιαφέρον, είναι ότι το SU7 θα επικοινωνεί απρόσκοπτα με την υπάρχουσα σειρά τηλεφώνων, tablet και άλλων συσκευών της Xiaomi.

Τρεις εκδόσεις με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά

Xiaomi SU7

Το SU7 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Standard, Pro και Max. Η έκδοση Standard είναι η φτηνότερη, με τιμή 27.800 ευρώ. Πρόκειται για την έκδοση με έναν κινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 295 ίππους και τροφοδοτείται από μια μπαταρία LFP 73,6 kWh της BYD, η οποία επιτρέπει στο SU7 να επιτύχει αυτονομία 700 χιλιομέτρων, έστω μέσω του πολύ επιεικούς κύκλου CLTC.

Xiaomi SU7


Η μεσαία έκδοση SU7 Pro διατηρεί τον ίδιο πίσω κινητήρα, αλλά αναβαθμίζει την ηλεκτρική αρχιτεκτονική από 400V σε 800V και αντικαθιστά την μπαταρία με μια μονάδα 94,3 kWh της CATL. Το SU7 Pro είναι η κορυφαία έκδοση σε επίπεδο αυτονομίας. Η Xiaomi ανακοινώνει αυτονομία 830 χιλιομέτρων. Το SU7 Pro είναι φυσικά λίγο πιο ακριβό, με την τιμή του να ξεκινά από τα 31.500 ευρώ.

Οι πραγματικές μέγιστες ταχύτητες φόρτισης δεν έχουν ανακοινωθεί ούτε για το ένα ούτε για το άλλο, αλλά η Xiaomi υποστηρίζει ότι οι εκδόσεις Standard και Pro μπορούν να προσθέσουν 350 ή 508 χιλιόμετρα σε μόλις 15 λεπτά, κάτι που είναι φυσικά εξαιρετικά γρήγορο.

663 ίπποι για 38.500 ευρώ

Xiaomi SU7

Η κορυφαία έκδοση SU7 Max υστερεί κάπως σε αυτονομία (810 χιλιόμετρα), έχοντας παράλληλα μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 101 kWh. Ωστόσο, επωφελείται από μια πολύ μεγαλύτερη ισχύ. Το SU7 Max διαθέτει και έναν δεύτερο κινητήρα, που εξασφαλίζει τατρακίνηση και 663 ίππους.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 265 km/h. Διαθέτει την πλήρη σουίτα χαρακτηριστικών ADAS της Xiaomi, με την ονομασία Xiaomi Pilot Max. To καλύτερο όμως, είναι πως όλα αυτά μπορούν να γίνουν δικά σου στην εξαιρετικά προσιτή τιμή των 38.500 ευρώ.

Φτηνότερο από το Model 3

Ενδεικτικά, το βασικό SU7 είναι φτηνότερο του αντίστοιχου Model 3 στην Κίνα κατά περίπου 3.700 ευρώ. Η μεσαία έκδοση SU7 Pro, έχει την ίδια τιμή με το βασικό πισωκίνητο Model 3 στην Κίνα. Όμως δεν είναι μόνο η τιμή, καθώς το μοντέλο της Xiaomi διαθέτει και μεγαλύτερη ονομαστική αυτονομία από το μοντέλο της Tesla.

Xiaomi SU7


Φυσικά, οι προδιαγραφές του είναι εντυπωσιακές, αλλά η διασύνδεση του αυτοκινήτου με την υπόλοιπη σειρά ηλεκτρονικών της Xiaomi της δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών EV. Η Xiaomi λάνσαρε ακόμη και ένα νέο μοντέλο τηλεφώνου που μπορεί να προσαρμοστεί χρωματικά στο SU7.

Κάπως έτσι, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί και πώς η Xiaomi κατάφερε να έχει 50.000 παραγγελίες για το SU7 μέσα σε λίγα λεπτά. Η προκαταβολή ανέρχεται σε 640 ευρώ και δεν επιστρέφεται μετά από επτά ημέρες.

Πριν από μήνες, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, δήλωσε ότι θα ήθελε η εταιρεία του να αποτελεί την κορυφαία παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μέσα σε 15 έως 20 χρόνια. Αν η Xiaomi συνεχίσει έτσι, η επιθυμία του Jun δεν είναι απίθανο να πραγματοποιηθεί.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network