
Για όποιον δεν είναι εξοικειωμένος με τα δρώμενα στον χώρο του αυτοκινήτου στο ιαπωνικό έδαφος, στις 12 Ιανουαρίου ανοίγει τις πύλες του το Tokyo Auto Salon. Πρόκειται για ένα event που διεξάγεται κάθε χρόνο και δεν θα πρέπει να συγχέεται με το Tokyo Motor Show που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Και τώρα που τελειώσαμε με τις συστάσεις, ας μπούμε και στο ψητό.
Ένα από τα εκθέματα που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι το Hyundai Ioniq 5 N NPX1. Η αλήθεια είναι πως η προσθήκη NPX1 στην ονομασία του κορυφαίου ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων της Hyundai δεν βοηθάει πολύ στο να συμπεράνει κανείς για τι ακριβώς πρόκειται, ενώ ούτε και το teaser που συνοδεύει την ανακοίνωση ρίχνει περισσότερο φως.
Αυτό που σίγουρα μπορείς να καταλάβεις όμως ακόμη κι από αυτό το σκοτεινό βίντεο, είναι πως το NPX1 είναι ένα σαφώς πιο αγριεμένο Ioniq 5 N. Οι θόλοι των τροχών είναι πιο φουσκωμένοι, ο μπροστινός προφυλακτήρας διαφορετικός και το splitter μεγαλύτερο.
Επίσης, διακρίνονται ελαστικά της Pirelli και σπορ δαγκάνες φρένων Performance Blue. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης και η τεράστια αεροτομή αποτελούν τα αισθητικά highlights, αλλά είναι βέβαιο πως θα έχουν και ουσιαστικής συνεισφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Στα τέλη του περασμένου χρόνου, κατά την ανακοίνωση από την Hyundai της αγωνιστικής έκδοσης του Ioniq 5 N, η εταιρεία ανέφερε πως θα είναι περίπου 200-250 κιλά ελαφρύτερο από την έκδοση δρόμου, θα περιλαμβάνει παράθυρα και πίσω παρμπρίζ από ελαφρύ πολυκαρβονικό, ειδική ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αναβαθμισμένα φρένα και σλικ ελαστικά.

Σε μια απόπειρα να αποκωδικοποιηθεί το αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει η Hyundai στο Tokyo Auto Salon, μια πιθανότητα είναι να αποτελεί την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού που περιγράψαμε παραπάνω.
Σε μια διαφορετική προσέγγιση, το NPX1 θα μπορούσε να αποτελεί μια προεπισκόπηση μιας σειράς στοιχείων έξτρα εξοπλισμού που αναβαθμίζουν την αισθητική και θα προσφέρονται στο βασικό Ioniq 5 N, ώστε οι αγοραστές του μοντέλου να μην στρέφονται σε ανεξάρτητες aftermarket προτάσεις.