Η Nissan συνεχίζει να αποκαλύπτει hyper concepts ενόψει του Japan Mobility Show στο Τόκιο, το οποίο θα διεξαχθεί αργότερα μέσα στον μήνα. Μετά το Nissan Hyper Urban και το Nissan Hyper Adventure ήρθε η ώρα για το Nissan Hyper Tourer που είναι ένα λεωφορειάκι ή αν θέλεις ένα van προσωπικού αντίστοιχο με το Lexus LM, ίσως όχι με τόση πολυτέλεια.
Η Nissan θα ολοκληρώσει τα concept αυτά με ένα ακόμη πρωτότυπο που θα παρουσιάσει σύντομα, που είναι πολύ πιθανό να είναι ένα sport αυτοκίνητο επιδόσεων. Όσον αφορά πάντως το Hyper Tourer είναι αλήθεια πως είναι κάπως ακραίο. Διαθέτει δύο συρόμενες πόρτες σε κάθε πλευρά που ανοίγουν προς αντίθετες κατευθύνσεις αποκαλύπτοντας πλευρικά ανοίγματα χωρίς κολόνες αριστερά και δεξιά. Θυμίζει κάπως το Ford B-Max.,
Και σύμφωνα με την εταιρεία απευθύνεται σε "άτομα που εκτιμούν τα ωραία πράγματα στη ζωή και απολαμβάνουν την παρέα φίλων και συνεργατών". Πολύ γενικό ακούστηκε αυτό γιατί ταιριάζει με διάφορα πράγματα όπως ένα καλό ουίσκι ή ένα ωραίο εστιατόριο, αλλά η αλήθεια είναι πως το Hyper Tourer δεν έχει νόημα αν είσαι μοναχικός τύπος.
Τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να περιστρέφονται κατά 360 μοίρες, επιτρέποντας να βλέπεις όλους τους φίλους σου, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται, γιατί ξέρεις τι άλλο είναι το Hyper Tourer; Αυτόνομο. Ω ναι, μπορεί να σε πηγαίνει εκεί που θέλεις όσο η παρέα πίσω θα παίζει κουμ καν στην διάταξη σαλονιού του εσωτερικού ή για να μη λες πως είμαστε και τίποτα γραφικοί, όσο θα συνεδριάζει μια παρέα στελεχών.
Υπάρχει επίσης μια κεντρική οθόνη στο μπροστινό κάθισμα που μπορεί να ελέγχεται από τους επιβάτες μέσω μιας φορητής οθόνης και ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης παρακολουθεί την ευεξία των επιβατών. Αυτό το τελευταίο είναι πιο ψαρωτικό από όσο φαντάζεσαι διαβάζοντας τα παραπάνω.
Η λειτουργία αφορά την ανίχνευση από την τεχνητή νοημοσύνη οτι κάποιος δεν απολαμβάνει την ατμόσφαιρα, μέσω "ανάγνωσης" των εγκεφαλικών κυμάτων, του καρδιακού ρυθμού και των επιπέδων εφίδρωσης. Έτσι αλλάζει την μουσική ή τον εσωτερικό φωτισμό με στόχο το well being των επιβατών.
Παραμένοντας στο εσωτερικό να συμπληρώσουμε τα ιαπωνικά μοτίβα kumiko και koushi που προσδίδουν πολυτέλεια, καθώς και τα LED στο πάτωμα που το κάνουν να μοιάζει με νερό ή με τον ουρανό.
Το μοναδικό που δεν μοιάζει τόσο concept με όλα τα παραπάνω που θα πρέπει να περάσουν κάποιες δεκαετίες για να γίνουν mainstream στην αυτοκίνηση, είναι το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE της μάρκας, το οποίο παίρνει ενέργεια από μια επίπεδη solid state μπαταρία που έχει "υψηλή χωρητικότητα". Τέλος χάρη στη λειτουργία Vehicle-to-everything (V2X), μπορεί αυτή την ενέργεια να την παρέχει κιόλας στο δίκτυο.