H γερμανική εταιρεία NSU ιδρύθηκε το 1873 και παρήγαγε αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και ποδήλατα. Το 1969 εξαγοράστηκε από τον όμιλο VW και "παντρεύτηκε" αμέσως με την Audi σε μια κοινοπραξία με την ονομασία Auto Union. Η εταιρεία συνέχισε να βγάζει αυτοκίνητα NSU μέχρι το 1977.
Από το 1961 μέχρι το 1973 παρήγαγε το μοντέλο Prinz 4 που μαζί με το NSU Prinz 1000 ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή και στην ελληνική αγορά. Όπως μπορεί να θυμούνται οι πιο παλιοί, συμμετείχαν τροποποιημένα σε πολλούς ελληνικούς αγώνες - κυρίως ανάβασης - μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1980.

Έχοντας ως θέμα το NSU Prinz 4 της δεκαετίας των sixties, μια ομάδα μαθητευόμενων τεχνικών της Audi προσπάθησε να αναβιώσει μια σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού μοντέλου. Όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, το πειραματικό μοντέλο Audi EP4 – "Ε" από το Electric και "P4" από το Prinz 4 – είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό.
Το αρχέτυπο μοντέλο είχε ένα δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 598 κ.εκ. απόδοσης 30 ίππων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Οι μαθητευόμενοι επανέφεραν στο προσκήνιο αυτόν το... "λαϊκό ήρωα” τοποθετώντας του μια νέα καρδιά υψηλής τάσης. Το νέο concept car βασίζεται σε ένα τροποποιημένο πάτωμα από ένα Audi A1 και διαθέτει στο πίσω μέρος έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων προερχόμενο από το μοντέλο Audi e-tron του 2020.

Η συστοιχία μπαταριών βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό εκεί που στο NSU Prinz 4 υπήρχε το ρεζερβουάρ καυσίμου. Οι μπαταρίες προέρχονται από το plug-in υβριδικό μοντέλο Audi Q7 TFSI e quattro. Το αμάξωμα και φουσκωτά φτερά που παραπέμπουν απευθείας στις αγωνιστικές εκδόσεις του NSU Prinz δημιουργήθηκαν σε τρισδιάστατους εκτυπωτές. Παράλληλα, τα φώτα LED – ειδικά τα πίσω – παραπέμπουν στο αρχέτυπο μοντέλο.
Ο Timo Engler, επικεφαλής του τμήματος εκπαίδευσης στην τεχνολογία οχημάτων της Audi εξηγεί: "Το έργο έδωσε στους μαθητευόμενούς μας την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα με διαφορετικές τεχνικές και υλικά. Για παράδειγμα, εκτός από την ηλεκτρική κίνηση, χρησιμοποίησαν την τρισδιάστατη εκτύπωση, μια δεύτερη τεχνολογία του μέλλοντος. Για το μπροστινό καπό χρησιμοποιήθηκαν επίσης ανθρακονήματα".

Τον ενθουσιασμό του δεν έκρυψε και ο Xavier Ros, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για το Ανθρώπινο Δυναμικό που εντυπωσιάστηκε από το μοναδικό έργο. "Με απαράμιλλη δημιουργικότητα, οι μαθητευόμενοι μας κατασκεύασαν ένα μοναδικό αυτοκίνητο. Μπορούν να είναι πραγματικά υπερήφανοι για το αποτέλεσμα. Έργα όπως αυτό δείχνουν ότι η εταιρεία μας έχει ισχυρό μέλλον χάρη στα νεαρά μας ταλέντα".