
Ξεκινά στην ελληνική αγορά η διάθεση του νέου Volkswagen ID.3, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής εταιρείας που είναι βασισμένο στο πάτωμα ΜΕΒ. Όπως συνήθως συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις μοντέλων που υποβάλλονται σε facelift, έτσι και στην περίπτωση του ID.3 οι αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένης έκτασης.
Τι έχει αλλάξει στο ID.3
Οι αλλαγές εστιάζονται στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, τα ελαφρώς αλλαγμένα φώτα LED μπροστά και την προσθήκη χρωματικών επιλογών στο αμάξωμα. Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στο εσωτερικό, όπου και εδώ οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν κυρίως την βελτιωμένη ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Πιο συγκεκριμένα, οι μαλακές επιφάνειες στο ταμπλό και τα πλαϊνά των θυρών διαθέτουν αίσθηση που υπογραμμίζει την αναβάθμισή τους, ενώ όπως αναφέρι η VW, το εσωτερικό του ID.3 διαθέτει πλέον μεγαλύτερη αναλογία ανακυκλωμένων υλικών.

Κατά τα λοιπά, η διάταξη του πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών και της οθόνης του συστήματος πολυμέσων έχουν παραμείνει ως είχαν, με τη δεύτερη πλέον να έχει μεγαλώσει φτάνοντας τις 12 ίντσες (από 10 που ήταν). Στον τομέα του συστήματος κίνησης δεν υπάρχουν αλλαγές.

Η βασική έκδοση συνεχίζει εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων, ενώ διαθέσιμες είναι δύο μπαταρίες με χωρητικότητα 58 kWh και 77 kWh που εξασφαλίζουν εργοστασιακή αυτονομία 426 και 546 km αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση, το ID.3 μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση έως 120 kW, ενώ στη δεύτερη έως 170 kW.

Οι εκδόσεις του ID.3 που είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, είναι Pro Performance και Pro S με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από το τρίτο τρίμηνο του 2023 και μετά. H πρώτη ξεκινά από τα 42.600 ευρώ (με την μπαταρία 58 kWh) ενώ η δεύτερη από τα 48.600 ευρώ (με την μπαταρία 77 KWh). Όπως αναφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, στις τιμές αυτές δεν περιλαμβάνεται η επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2", η οποία ανέρχεται σε 8.000 ευρώ.

Παράλληλα, διευκρινίζεται πως με άξονα την κάλυψη των αυξημένων τρεχουσών αναγκών των πελατών, η εισαγωγική στην Ελλάδα έχει εξασφαλίσει διαθεσιμότητα του υπάρχοντος μοντέλου στην ελληνική αγορά για άμεση παραγγελία και παράδοση.
Διαβάστε ακόμα:
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- BYD Seagull: Tο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 9.600 ευρώ
- Το καλύτερο video της Lamborghini Revuelto μέχρι τώρα
- Γιατί ο Ryan Gosling προσπαθεί να κλέψει ρολόι TAG Heuer Carrera οδήγωντας 911 Turbo