Μήπως κάποιος ζήλεψε τα επιτεύγματα του Rimac Nevera; Όταν μάθαμε για πρώτη φορά για το Drako Dragon SUV, μπορούμε να πούμε ότι ήμασταν κάπως επιφυλακτικοί. Δικαίως, πρόκειται για μια εταιρεία που μέχρι στιγμής είχε κατασκευάσει μόνο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο στο Fisker Karma -το GTE- και ισχυριζόταν ότι τώρα θα δημιουργούσε ένα SUV με 2.000 ίππους, τελική ταχύτητα 320+ km/h και τεράστιες πόρτες τύπου gullwing.

Μάλλον τα κατάφεραν και να ο δράκος
Αυτή λοιπόν που βλέπεις είναι η έκδοση παραγωγής του Dragon. Τώρα, μας λένε ότι οι παραδόσεις δεν θα ξεκινήσουν στην πραγματικότητα πριν από το 2026, αλλά μας λένε επίσης ότι είναι "το πιο ισχυρό, πιο γρήγορο και πιο γρήγορο υπερπολυτελές SUV παραγωγής στην ιστορία", οπότε έχει τραβήξει την προσοχή μας.
Έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία από τους Lowie Vermeersch και GranStudio, αλλά τα σχέδια είναι το Dragon να κατασκευαστεί στις ΗΠΑ. Η Drako επιμένει επίσης σε αυτό το νούμερο των 2.000 ίππων, το οποίο προέρχεται από μια διάταξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων και ένα εσωτερικό πακέτο μπαταριών που υποτίθεται ότι προσφέρει 680 χιλιόμετρα αυτονομίας και πολύ -μα πολύ- γρήγορη φόρτιση.

Ο χρόνος 0-100 km/h εξακολουθεί να αναφέρεται σε 1,9 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα κάπου πάνω από 320 km/h. Nevera είπες;
Μονοκόκ από ανθρακονήματα και άλλα βιώσιμα
Κάτω από το αυτοκίνητο υπάρχει ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, ενώ τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από σύνθετα υλικά φυσικών ινών για να μειωθεί η χρήση πλαστικού "έως και 70%". Ζυγίζει λίγο πάνω από 2,2 τόνους, με το αμάξωμα να έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την αντίσταση και να αυξάνει την αυτονομία.

Μέσα σε αυτά τα γιγαντιαία φτερά υπάρχουν καθίσματα για πέντε άτομα και πολλές οθόνες -δύο από τις οποίες είναι για τους εξωτερικούς καθρέφτες, δύο για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων και μία είναι μια γιγαντιαία μονάδα 17,1 ιντσών που λειτουργεί ως κεντρική οθόνη infotainment. Όλα τα χειριστήρια του οδηγού είναι στη συνέχεια τοποθετημένα στο τιμόνι.

Τι άλλο; Λοιπόν, υπάρχουν ανθρακοκεραμικά φρένα για να σταματήσει το Dragon -αφού δεν ευκαιρεί ο Άγιος Γεώργιος- και μας είπαν ότι υπάρχει προσαρμοστική ανάρτηση που μπορεί να διπλασιάσει σχεδόν την απόσταση από το έδαφος στη ρύθμιση "overland".