Στην Ελλάδα το Fiat Grande Panda: Το είδαμε, το "πιάσαμε" και μπήκαμε μέσα

Fiat Grande Panda

Από αρχές Ιανουαρίου 2025 γνωρίζαμε ότι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της Fiat θα έρθει στην Ελλάδα και πλέον είναι εδώ. Σε μια εκδήλωση της Fiat, είδαμε για πρώτη φορά Fiat Grande Panda επί ελληνικού εδάφους και πια το νέο supermini μοντέλο της ιταλικής φίρμας θα αρχίζει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες άμεσα. 

Το Grande Panda είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για την Fiat. Και δεν είναι μόνο το όνομά του. Είναι όλος αυτός ο μύθος που κουβαλάει και συνοδεύεται από λέξεις όπως πρακτικότητα, αξιοπιστία, οικονομία και φυσικά ο ΟΡΙΣΜΟΣ του αυτοκινήτου του λαού -εντάξει και κάποιων οινoπαραγωγών στην Ιταλία που το λάτρεψαν και εξακολουθούν να κυκλοφορούν με το τετρακίνητο Panda. 

Διαβάστε Επίσης

Όμως η νέα εποχή του απαιτεί πολλά περισσότερα και το Grande Panda φαίνεται να τα έχει. Η παρουσίαση δεν είχε οδήγηση του μοντέλου αλλά το είδαμε, μπήκαμε μέσα, το "πιάσαμε". Το νέο μοντέλο αντλεί την σχεδίασή του από το πρώτο Panda αλλά προφανώς την εκσυγχρονίζει με έναν τρόπο καλόγουστο και άκρως ιταλικό. Αυτό σημαίνει και μετρημένες υπερβολές (αντιφατική διατύπωση αλλά ισχύει) που ενισχύουν τον νεανικό του χαρακτήρα

Fiat Grande Panda

Όμως το μεγάλο highlight του μοντέλου είναι το υπέροχο εσωτερικό του. Και θα αφήσουμε προς το παρόν τους χώρους (που είναι καλοί) και θα ασχοληθούμε με την σχεδίαση.

Fiat Grande Panda

Αυτήν την στιγμή ίσως δεν υπάρχει πιο καλόγοστο, εντυπωσιακό και προσεγμένο ταμπλό στην κατηγορία των supermini. Ιδίως το τμήμα με το μπαμπού είναι χάρμα οφθαλμών και αφής. Αλλά προς το παρόν θα σας δώσουμε κάποιες βασικές πληροφορίες και αφήνουμε τα υπόλοιπά για την δοκιμή που έρχεται στο topgeargreece.gr σχετικά σύντομα. 

Mild hybrid και ηλεκτρικό 

Το Grande Panda προσεγγίζει με καθαρά SUV διάθεση το B-Segment, έχοντας μήκος 3,99 m, ύψος 1,57 m και απόσταση από το έδαφος έως 18,3 εκατοστά. Είναι γεγονός ότι φέρνει την πολυχρηστικότητα των B-SUV στις τιμές των B (σκέτο) και έχουμε μεγάλη περιέργεια να δούμε πώς θα λειτουργήσει αυτό. Η εύλογη πρόβλεψη είναι ότι θα κυριαρχήσει. 

Fiat Grande Panda

Η έκδοση Hybrid κινείται από υβριδικό σύστημα με τούρμπο κινητήρα βενζίνης 100 HP, ηλεκτρικό κινητήρα 48V ισχύος 21 kW και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 110 HP και βασικό του χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης μέχρι τα 30 km/h που μεγιστοποιεί την οικονομία καυσίμου.

Η εισαγωγική τιμή είναι 20.800 ευρώ (ναι, σε αυτήν την τιμή έχει αυτόματο σειριακό κιβώτιο) και η γκάμα των Hybrid περιλαμβάνει τα επίπεδα εξοπλισμού Pop, Icon και la Prima. Ήδη από το πρώτο υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, θύρα USB, connected services, κλιματισμός, αυτόματα φώτα, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση σε ύψος, τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος και απόσταση, καθώς και δύο βάσεις Isofix στα πίσω καθίσματα.

Το Icon με 1.000 ευρώ επιπλέον προσθέτει οθόνη αφής 10,25” για το χειρισμό του infotainment με ασύρματο mirroring για το smartphone, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εμπρός και πίσω φώτα full LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες.

Fiat Grande Panda

Το κορυφαίο la Prima των 23.800 ευρώ διαθέτει και ζάντες αλουμινίου 17” Diamond Cut, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, αυτόματους καθαριστήρες και ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Επιπλέον οι καθρέφτες είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι, ενώ περιλαμβάνονται επιπλέον κλειστός αποθηκευτικός χώρος στο επάνω μέρος του ταμπλό, μπάρες οροφής και ειδική επένδυση από υλικό με ίνες bamboo στο ταμπλό.

Το άλλο σύστημα κίνησης του Grande Panda είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με 113 HP και μπαταρία 44 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 320 km στο μικτό κύκλο WLTP. Είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού RED και la Prima, με τιμή 25.800 ευρώ και 28.100 ευρώ αντίστοιχα, χωρίς κάποια επιδότηση. 

Fiat Grande Panda

Το ηλεκτρικό Grande Panda διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό ένα ιδιαίτερα πρακτικό σπιράλ καλώδιο φόρτισης που μαζεύεται μόνο του σε ειδική θήκη στη μάσκα του αυτοκινήτου. Υποστηρίζει ισχύ φόρτισης έως 7 kW ενώ υπάρχει και η κλασική θύρα στο πίσω αριστερό φτερό για την φόρτιση σε τερματικό DC έως 100 kW. Σε αυτή την περίπτωση, η φόρτιση 20-80% διαρκεί μόλις 27 λεπτά της ώρας. Έχει 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 8ετή για την μπαταρία υψηλής τάσης της ηλεκτρικής έκδοσης. Περισσότερα για το νέο καμάρι της Fiat σύντομα.

Διαβάστε Επίσης

 

Διαβάστε Επίσης

 

 

Best of Network