












Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το MG EHS είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο σε κάθε του παράμετρο. Αυτό όμως είναι κάτι που θεωρείς δεδομένο στα μοντέλα της MG, και αυτό που μένει να δεις είναι μέχρι που μπορούν να φτάσουν. Που σε περιπτώσεις όπως του μικρότερου ZS για παράδειγμα, είναι αρκετά μακριά. Στην Ευρώπη, η Dacia ήταν αυτή που έδωσε πρώτη στην αγορά μοντέλα που ήταν καλύτερα από αυτό που θα όφειλαν βάσει της κατηγορίας τιμής τους.
Η MG ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι και το κάνει με ξεκάθαρη επιτυχία. Ζητάει να της δώσεις ένα πολύ λογικό ποσό και σου επιστρέφει ως αντάλλαγμα, αυτοκίνητα που μπορεί να μην είναι κορυφαία σε κάτι (άλλωστε ποιος θα είχε τέτοια απαίτηση), αλλά σέβονται με το παραπάνω τα χρήματά σου, δίνοντάς σου και κάτι παραπάνω απ' αυτό που υποσυνείδητα περιμένεις. Το υβριδικό HS όμως δεν είναι μια τέτοια περίπτωση, αποτελώντας την εξαίρεση στη γκάμα της MG.
Επιχειρεί να πείσει για την επίτευξη ενός ποιοτικού και up to date αποτελέσματος, όμως υπάρχουν ορισμένες πτυχές του, που προδίδουν πως κάτω από το περιτύλιγμα, δεν φιλοξενείται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Είτε πρόκειται για την χροιά του κινητήρα, είτε για τα γραφικά του infotainment. Είναι καλά εξοπλισμένο, οικονομικό σε κατανάλωση και έχει καλές επιδόσεις.
Όμως οι τιμές του ξεκινούν από τα 40.500 ευρώ, την ώρα που η μοναδική του εναλλακτική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης, ξεκινά κάτω από τα 30.000 ευρώ. Αυτή η τελευταία, είναι και η προφανής επιλογή. Γιατί είναι ο εκφραστής της φιλοσοφίας στην οποία στηρίχθηκε το οικοδόμημα της νέας εποχής της MG.