Το Defender Octa δεν είναι για όλους. Από κάθε άποψη. Παρουσιάστηκε πριν από κάτι περισσότερο από έναν χρόνο και τοποθετήθηκε στην κορυφή της γκάμας Defender, αποτελώντας το πιο ισχυρό, ακραίο και ικανό Defender που έφτιαξε ποτέ η Land Rover.
Ωστόσο, ακόμη κι αυτό δεν ήταν αρκετό για να περιορίσει την αγάπη ορισμένων για τα παλαιότερα, κλασικά Defender. Εκείνο που μπορεί να έκανε βέβαια, είναι να τους έβαλε σε διαδικασία να σκεφτούν πώς θα έμοιαζε το κλασικό τους Defender με μια πιο σύγχρονη εμφάνιση, υιοθετώντας κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του Octa. Πλέον μπορούν να το δουν στην πράξη.

Η Land Rover Classic, το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με την αποκατάσταση και την εξατομίκευση παλιών Defender, ανακοίνωσε τις προηγούμενες μέρες ότι τα εξωτερικά χρώματα του Octa, μαζί με κάποια επιπλέον, είναι τώρα διαθέσιμα για εφαρμογή σε κλασικά μοντέλα.
Συγκεκριμένα, όσοι επιθυμούν μπορούν να "δημιουργήσουν ένα Classic Defender V8 με οποιονδήποτε συνδυασμό χρωμάτων και φινιρισμάτων του τελευταίου Defender Octa". Αυτό σημαίνει το αποκλειστικό για το Octa χρώμα Petra Copper, αλλά και τέσσερα ακόμη: Faroe Green, Sargasso Blue, Narvik Black και Patagonia White.

Η Land Rover Classic προσέφερε ήδη τα υπόλοιπα χρώματα, δηλαδή Borasco Grey, Carpathian Grey και Charente Grey. Όλα τα παραπάνω χρώματα είναι διαθέσιμα είτε με γυαλιστερό φινίρισμα είτε με ειδικό σατινέ φινίρισμα που μιμείται την προστατευτική μεμβράνη του Octa.
Όπως αναφέρει η Land Rover, χρειάζονται περίπου 300 ώρες για να βαφτεί σωστά κάθε κλασικό Defender, αλλά η βαφή δεν είναι η μόνη οπτική αναβάθμιση που μπορεί να γίνει ώστε να μοιάζει με Octa. Υπάρχει επίσης η επιλογή για γυαλιστερή μαύρη μάσκα ψυγείου και για καπό με γράμματα από ανθρακονήματα.

Η εξατομίκευση των κλασικών Defender ώστε να μοιάζουν με το Octa επεκτείνεται και στο εσωτερικό, όπου πλέον προσφέρονται τα χρώματα Khaki Green, Light Cloud και Lunar για τα Ultrafabrics, σε συνδυασμό είτε με Burnt Sienna, είτε με δέρμα Ebony.
Τα ποιοτικά υλικά μπορούν να τοποθετηθούν σε χειροποίητα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα της Recaro, ενώ οι πελάτες έχουν λόγο στην τοποθέτηση των χρωμάτων στο τιμόνι, τους μοχλούς μετάδοσης, το ταμπλό, την οροφή και τις επενδύσεις των θυρών.

Αν κάποιος θέλει να αποκτήσει ένα κλασικό Defender βαμμένο σε χρώματα Octa, το πρώτο βήμα είναι να παραδώσει το παλιό του όχημα για ανακαίνιση, με την ομάδα της Land Rover να αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.
Για όσους δεν διαθέτουν ήδη όχημα, η Defender μπορεί να παρέχει ένα μοντέλο των ετών 2012-2016, "πλήρως ανακαινισμένο, επανασχεδιασμένο και αναβαθμισμένο με κινητήρα V8 5.0 λίτρων και 405 ίππους".

Το μειονέκτημα είναι ότι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να κοστίσει περισσότερο από ένα ολοκαίνουργιο Defender Octa. Οι τιμές ξεκινούν από περίπου 225.000 ευρώ, χωρίς φόρους, δηλαδή σημαντικά υψηλότερα από το Octa το οποίο στις ΗΠΑ, ξεκινά από περίπου 145.000 ευρώ.
Φυσικά, τα επιπλέον χρήματα δεν προσφέρουν μόνο τα χρώματα Octa στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Πρόκειται για πλήρη αναβάθμιση σε όλους τους τομείς.
Κινητήρας V8 5.0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με sport mode, ειδικό σύστημα ανάρτησης με custom ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδοι για αυξημένη αντοχή εκτός δρόμου, καθώς και βελτιωμένα συστήματα διεύθυνσης και φρεναρίσματος. Άλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που το κλασικό είναι ακριβότερο από το καινούργιο.









