Οι ειδικές εκδόσεις έχουν πάντα μια γοητεία και συνδράμουν σημαντικά στην σπανιότητα που αυξάνει την αξία. Στην περίπτωση των νέων Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Collezione και Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Collezione, αυτό το φορτίο είναι ολόκληρος ο θρύλος του Quadrifoglio, του τριφυλλιού που εδώ και έναν αιώνα σηματοδοτεί τις πιο καθαρές εκφράσεις της Alfa Romeo σε αγώνες και δρόμους.

Η Alfa Romeo παρουσιάζει δύο μοντέλα που είναι ένα τελετουργικό "νεύμα" στο 1963, τη χρονιά που το Quadrifoglio πέρασε για πρώτη φορά από τις πίστες στους δημόσιους δρόμους μέσω της Giulia Ti Super. Για αυτό και η παραγωγή περιορίζεται συμβολικά σε 63 αυτοκίνητα συνολικά, για Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, Μέση Ανατολή, Κίνα και Ιαπωνία. Τα αυτοκίνητα συναρμολογούνται στο εργοστάσιο του Cassino και φεύγουν με την επίσημη σφραγίδα "Instant Classics".
Νέες αποχρώσεις βασισμένες στο Rosso Villa d’Este
Ένα από τα πρώτα στοιχεία που "χτυπούν” στο μάτι είναι οι δύο αποκλειστικές αποχρώσεις: Rosso Collezione Giulia και Rosso Collezione Stelvio. Πρόκειται για εξελιγμένες εκδοχές του περίφημου Rosso Villa d’Este, μιας βαθιάς, σχεδόν μελανής απόχρωσης που ξεκίνησε από την 4C Concept και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς στη χρωματική ιστορία της μάρκας.
Η Giulia υιοθετεί μια πιο σκοτεινή, βαθιά ανάγνωση του κόκκινου – σχεδόν μαύρη σε χαμηλό φωτισμό. Η Stelvio αντίθετα "ανοίγει" το χρώμα, πιο φωτεινή και εξωστρεφής, χρωματίζοντας με αυτοπεποίθηση τον ρόλο ενός πανίσχυρου αλλά ευέλικτου SUV. Δύο εκδοχές πάνω στο ίδιο χρωματικό DNA, σαν δύο διαφορετικές οπτικές πάνω στον ίδιο θρύλο.

Aνθρακονήματα και ιταλική λεπτομέρεια
Το εσωτερικό συνεχίζει στο ίδιο πνεύμα: ιταλική χειροτεχνία με σπορ ένταση. Το ταμπλό ντύνεται με δέρμα και κόκκινες ραφές, ενώ τα καθίσματα – ένα μίγμα δέρματος και Alcantara – φέρουν κεντημένη αρίθμηση από το "1 di 63 Collezione" μέχρι το τελευταίο μοναδικό αντίτυπο. Οι ειδικές Sparco carbon-fiber μπάκετ θέσεις προσθέτουν τη γνωστή "πίστα στο σαλόνι", ενώ ανθρακονήματα συναντά κανείς σε κεντρικό τούνελ, κονσόλα, ταμπλό, ακόμα και στο σήμα μπροστά.
Σε κάθε μοντέλο, η οροφή από exposed carbon fiber δίνει αυτό το μικρό αλλά κρίσιμο "τεχνικό νεύμα" που χρειάζεται μια γνήσια Quadrifoglio για να ξεχωρίσει.

Ο V6 των 520 ίππων – και ο ήχος που σε ακολουθεί
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 2.9 V6 Bi-Turbo των 520 ίππων, στην πιο εξελιγμένη εκδοχή του. Είναι ένας κινητήρας που έχει γράψει τα δικά του κεφάλαια στη σύγχρονη ιστορία της Alfa Romeo, όχι μόνο για την απόδοση αλλά για το πώς μεταφέρει στον οδηγό εκείνη την ωμή, ανεπιτήδευτη σπορ αμεσότητα που σπανίζει στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Ο ήχος του αποκτά ακόμη μεγαλύτερη θεατρικότητα χάρη στην Akrapovic εξάτμιση που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Το ίδιο συμβαίνει και με τα carbon-ceramic φρένα, με δαγκάνες που φέρουν το διακριτικό κόκκινο λογότυπο της Alfa Romeo.

Δύο αυτοκίνητα που γεννήθηκαν "συλλεκτικά"
Αυτό που θέλει να πετύχει η Alfa Romeo είναι να υπενθυμίσει τι σημαίνει το Quadrifoglio σήμερα. Tην ένωση ανάμεσα στη σχεδιαστική ομορφιά και την τεχνική αριστεία. Γι’ αυτό και οι Giulia και Stelvio Quadrifoglio Collezione δεν είναι απλά βελτιωμένες – είναι φόρος τιμής σε έναν αιώνιο συμβολισμό, σχεδιασμένες να μείνουν ζωντανές στη μνήμη του κοινού πριν καν κυκλοφορήσουν.















