
Μετά την πρόσφατη παρουσίαση του Ioniq 6 N, η Hyundai ετοιμάζεται να διευρύνει τη γκάμα των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της σειράς N, με τον συνολικό αριθμό να ξεπερνά τα επτά έως το 2030.
Αν και οι λεπτομέρειες για τα νέα μοντέλα παραμένουν ασαφείς, ο στόχος είναι ξεκάθαρος και αφορά τις 100.000 πωλήσεις για τα μοντέλα της σειράς N παγκοσμίως.

Αυτή τη στιγμή, η Hyundai προσφέρει πέντε καθαρόαιμα N μοντέλα: τα i20 N, i30 N και Elantra N με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά Ioniq 5 N και Ioniq 6 N. Επιπλέον, βρίσκεται στα σκαριά και η έκδοση παραγωγής του N Vision 74, αν και παραμένει άγνωστο αν η Hyundai τη συμπεριλαμβάνει στα μελλοντικά μοντέλα της σειράς.
Πιθανότατα θα πρόκειται για ένα supercar περιορισμένης παραγωγής, λειτουργώντας περισσότερο ως τεχνολογική ναυαρχίδα παρά ως μέρος της γκάμας της εταιρείας.

Πιθανές νέες προσθήκες
Η Hyundai έχει αφήσει να εννοηθεί ότι ενδέχεται να επιστρέψουν τα μοντέλα Ν με θερμικούς κινητήρες στην Ευρώπη, αξιοποιώντας υβριδικές τεχνολογίες που συμμορφώνονται με τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Σε αυτό το πλαίσιο, μια υβριδική έκδοση του Kona N θεωρείται πολύ πιθανή. Το ίδιο ισχύει και για το Tucson N, ένα μοντέλο με παγκόσμια απήχηση και εμπορική επιτυχία, που θα μπορούσε να ενταχθεί στο σπορ παράρτημα.

Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Hyundai αποκάλυψε πρόσφατα το Three Concept, ένα hatchback με εμφανή σχεδιαστική συγγένεια με το Veloster. Το μοντέλο αυτό θα εξελιχθεί στο Ioniq 3, το οποίο φαντάζει ως ιδανική βάση για ένα μελλοντικό Ioniq 3 N.
Αντίστοιχα, δεν μπορεί να αποκλειστεί ένα Ioniq 9 N, παρότι είναι ακόμα νωρίς για ένα τέτοιο σενάριο. Η ύπαρξη του Kia EV9 GT όμως, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ενός N SUV πλήρους μεγέθους.
Πέρα από τα N Line
Αξίζει να σημειωθεί πως το πλάνο επέκτασης αφορά καθαρόαιμα μοντέλα Ν και όχι τις εκδόσεις N Line, οι οποίες βασικά περιλαμβάνουν πακέτα εξοπλισμού με διακοσμητικά στοιχεία, αντίστοιχα με τις M Sport εκδόσεις της BMW.
Το μόνο βέβαιο είναι πως η Hyundai αντιμετωπίζει τη σειρά N όχι απλώς ως έναν τρόπο αύξησης των πωλήσεων, αλλά ως στρατηγικό εργαλείο τεχνολογικής επίδειξης και ενίσχυσης της εικόνας της.