Τα ιδιαίτερα στοιχεία των νέων εκδόσεων CUPRA Tribe Editions

Η CUPRA λανσάρει τις νέες εκδόσεις Tribe Editions, για τέσσερα μοντέλα της που συνδυάζουν την τεχνολογική καινοτομία με τις αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης και τις βιώσιμες πρακτικές παραγωγής.

Η CUPRA παρουσιάζει μια σειρά ειδικών εκδόσεων με την ονομασία "Tribe Editions" για τα μοντέλα Formentor, Leon, Leon Sportstourer και Terramar, επιδιώκοντας να επαναπροσδιορίσει την ισορροπία μεταξύ σχεδιαστικής ταυτότητας και περιβαλλοντικής καινοτομίας.

Οι νέες εκδόσεις υιοθετούν μια δομή που συνδυάζει προηγμένες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης, απαντώντας στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η εξωτερική εμφάνιση των Tribe Editions ξεχωρίζει για το νέο φινίρισμα Manganese Matt, που διατίθεται σε όλα τα μοντέλα, ενώ συμπληρώνεται από ειδικές χρωματικές επιλογές όπως το Century Bronze Matt (αποκλειστικά για το Terramar) και το Magnetic Tech Matt (για τα Leon και Formentor).

Η σχεδιαστική προσέγγιση ενισχύεται από χρωμιωμένα λογότυπα και γράμματα σε σκούρα απόχρωση, καθώς και από νέες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 19 και 20 ιντσών, οι οποίες κατασκευάζονται με 20% ανακυκλωμένο υλικό.

Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Οι αλλαγές στο εσωτερικό επικεντρώνονται στη βιωσιμότητα και την τεχνολογία παραγωγής. Η CUPRA εισάγει τρισδιάστατη τεχνολογία πλεξίματος για τα υφάσματα των bucket καθισμάτων, επιτυγχάνοντας μηδενικά απορρίμματα και 100% ανακυκλωμένο περιεχόμενο.

Η ίδια φιλοσοφία επεκτείνεται και στις υπόλοιπες εσωτερικές επενδύσεις, όπου το 30% των πλαστικών στοιχείων προέρχεται από ανακύκλωση. Βαφές βιολογικής προέλευσης εφαρμόζονται σε τμήματα όπως οι αεραγωγοί και το ταμπλό, ενισχύοντας το περιβαλλοντικό προφίλ της σειράς.

Η εξωτερική κατασκευή δεν μένει ανεπηρέαστη από την οικολογική προσέγγιση. Στους προφυλακτήρες χρησιμοποιείται ανακυκλωμένο πλαστικό σε ποσοστό 20%, στοιχείο που συνδέεται με τη γενικότερη στρατηγική της CUPRA για κυκλική οικονομία.

Η εισαγωγή τέτοιων πρακτικών αναδεικνύει τη στροφή της μάρκας προς πιο βιώσιμες λύσεις παραγωγής, χωρίς να παραμελείται η αισθητική διαφοροποίηση που χαρακτηρίζει το brand.

Σύμφωνα με τον Chief Brand Officer της εταιρείας, Ignasi Prieto, στόχος των Tribe Editions είναι η εναρμόνιση της εξατομίκευσης και της καινοτομίας με την αυξανόμενη ανάγκη για περιβαλλοντική ευαισθησία. 

Η παραγωγή των Tribe Editions για όλα τα μοντέλα έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του έτους.