Πόσο πιθανή είναι η επιστροφή του ΤΤ-τι είπε η Audi

Το εμβληματικό σπορ coupe της Audi υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψει, με τους προβολείς να στρέφονται σε ένα πρωτότυπο που πρόκειται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο Μόναχο.

istoria Audi TT

Το 1998 η Audi δημιούργησε ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της σύγχρονης αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας το TT. Μέσα από τις τρεις γενιές του μέχρι η παραγωγή του να διακοπεί το 2023, είχε συνολικές πωλήσεις 662.762 μονάδων, νούμερο αναμφίβολα εντυπωσιακό για ένα coupe, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως με βάση τη σημερινή εικόνα της αγοράς, η κατηγορία παλεύει για την επιβίωσή της.

Διαβάστε Επίσης

Κι αυτό που φαίνεται να βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο, είναι η πιθανότητα επιστροφής του, αυτή τη φορά ως ηλεκτρικού αντί για θερμικό. Παρόλο που τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμη, ο CEO της Audi, Gernot Dollner, αναφέρθηκε στο TT, αναγνωρίζοντας ότι είναι "εμβληματικό μοντέλο" και ότι "η Audi πρέπει να έχει ένα σπορ αυτοκίνητο, σίγουρα".

istoria Audi TT

Όταν ρωτήθηκε αν ένα μελλοντικό TT θα ήταν προτιμότερο ως ηλεκτρικό, ο Dollner απάντησε: "Αν μιλάτε για πραγματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα για χρήση στην πίστα, για μένα, η μόνη λύση μέχρι στιγμής είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ή ο υβριδικός. Αλλά αν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στους δημόσιους δρόμους, σίγουρα βλέπω μια μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή".

Θα έρθουν ηλεκτρικά σπορ μοντέλα

Πρόσθεσε επίσης ότι "μακροπρόθεσμα, θα υπάρχει χώρος για αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, όχι για την πίστα, αλλά για διασκέδαση σε έναν επαρχιακό δρόμο". Η δυνατότητα επαναφόρτισης κατά τη διάρκεια μιας στάσης για καφέ, θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους, σύμφωνα με τον ίδιο.

istoria Audi TT

Το TT παραδοσιακά βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα με το VW Golf, πιο πρόσφατα στην πλατφόρμα MQB, η οποία αφορούσε την πιο ισχυρή έκδοση TT RS, με επιδόσεις κοντά σε εκείνες του R8. Που με την ευκαιρία, είδε και αυτό την παραγωγή του να σταματά το 2024.

Ωστόσο, αν το μελλοντικό μοντέλο είναι ηλεκτρικό, είναι πιθανό να βασιστεί πάνω σε μια διαφορετική πλατφόρμα, με την MEB να είναι η πρώτη που έρχεται στο μυαλό. Η πλατφόρμα MEB χρησιμοποιείται σε μοντέλα όπως το VW ID.3 και το Audi Q4 E-Tron και υποστηρίζει τόσο πισωκίνητα όσο και τετρακίνητα αυτοκίνητα.

Μετάβαση στην πίσω κίνηση

Η μετάβαση σε μια αρχιτεκτονική πίσω κίνησης, θα είχε νόημα για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Δεν μπορούμε επίσης να αποκλείσουμε την πιθανότητα το μελλοντικό μοντέλο να βασιστεί στην πλατφόρμα PPE, την οποία έχουν αναπτύξει η Porsche και η Audi από κοινού. Η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται ήδη στο Audi Q6 E-Tron και στη νέα ηλεκτρική Macan, ενώ φημολογείται ότι θα υποστηρίζει και τις νέες 718 Spyder και Cayman.

Porsche 718 Cayman - Porsche 718 Boxster

Η VW εργάζεται επίσης πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, την SSP, η οποία προορίζεται να αντικαταστήσει τις MEB και PPE και θα μπορούσε να είναι αυτή που θα στηρίξει τελικά τις ηλεκτρικές 718. Η πλατφόρμα αυτή αναμένεται να υποστηρίζει μοντέλα με ισχύ από 160 έως 1.740 ίππους και θα χρησιμοποιηθεί σε όλα σχεδόν τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου VW.

Η Audi θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πισωκίνητο TT χρησιμοποιώντας την πιο οικονομική πλατφόρμα MEB, κάνοντάς το έτσι πιο προσιτό, με τιμή γύρω από 50.000 ευρώ, αντί για τα 80.000 ευρώ που αναμένεται να είναι το επίπεδο που θα κινούνται οι ηλεκτρικές 718, ενώ κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να συμβεί και με το μοντέλο που θα βασιστεί στην πλατφόρμα PPE.

Με υπογραφή Frascella

Ο Gernot Dollner σημείωσε επίσης ότι είναι χαρούμενος που έχει τον Massimo Frascella ως Chief Creative Officer της Audi, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό των νέων μοντέλων.

Πριν ενταχθεί στην Audi το 2023, ο Frascella ήταν στην JLR, υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των νέων Defender και Range Rover, τα οποία είχαν εξαιρετική αποδοχή.

istoria Audi TT

Ο Frascella προτιμά απλές και μινιμαλιστικές γραμμές, χωρίς περιττές λεπτομέρειες, και όλα τα οχήματά του έχουν μια αισθητική που έχει στοιχεία Bauhaus, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με το στυλ του Audi TT, η πρώτη γενιά του οποίου είχε επίσης θεωρηθεί ως το απόλυτο Bauhaus σχήμα.

Το πρώτο δείγμα γραφής του Frascella στην Audi, θα είναι ένα concept που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου IAA του Μονάχου, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Αυτό το concept πιθανότατα θα σηματοδοτήσει και μια αλλαγή στη σχεδιαστική γλώσσα και τη στυλιστική κατεύθυνση της Audi.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network