Έρχεται νέα έκδοση του απίθανου GMA Τ.33 εστιασμένη στην πίστα

Αν οι εκδόσεις Coupe και Spider του Τ.33 σας φαίνονταν αρκετά mainstream, ο Gordon Murray ετοιμάζει για εσάς την Τ.33 S που θα έρθει μέσα στο 2025 και θα είναι εστιασμένη για χρήση στην πίστα.

GMA T.33 Spider V12

Ο Gordon Murray επιβεβαίωσε ότι μια τρίτη έκδοση του supercar T.33 βρίσκεται στα σκαριά και πρόκειται να πωλείται παράλληλα με τις εκδόσεις Coupe και Spider. Θα ονομάζεται T.33 S και θα είναι ελαφρώς πιο εστιασμένη στην πίστα, ωστόσο θα εξακολουθεί να είναι νόμιμη για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Διαβάστε Επίσης

Όπως και τα άλλα μέλη της οικογένειας T.33, το T33 S θα διαθέτει αμάξωμα μονοκόκ από ανθρακονήματα. Επίσης, θα διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό V12 3.9 λίτρων της Cosworth, ο οποίος αποτελεί μια διαφορετική εκδοχή του V12 που χρησιμοποιείται στο T.50.

GMA T.33 Spider V12

Στη βασική του μορφή, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 609 ίππους και 451 Nm ροπής, αλλά είναι πιθανό αυτά τα νούμερα να ενισχυθούν ελαφρώς στην έκδοση T33 S.

Ο Murray δήλωσε ότι η T33 S θα λανσαριστεί "το επόμενο καλοκαίρι", περιγράφοντάς την ως "πιο σκληρή και πιο εστιασμένη (σ.σ. στην πίστα)", σε σχέση με τη βασική έκδοση. Πρόσθεσε επίσης ότι θα επιτυγχάνει περισσότερη κάθετη δύναμη και θα διαθέτει "πολύ πιο εστιασμένες ρυθμίσεις ανάρτησης". Επίσης διευκρίνησε ότι θα πρόκειται για ένα "αυτοκίνητο δρόμου, αλλά με προσανατολισμό την οδήγηση στην πίστα".

Διαβάστε Επίσης

Καθώς το μοντέλο δεν θα είναι μια ειδική έκδοση μόνο για πίστα, όπως η T.50 S, πιθανότατα δεν θα έχει ένα τόσο κραυγαλέα αισθητικά στοιχεία. Πιθανές αλλαγές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ένα νέο μπροστινό splitter, πλευρικές ποδιές και ίσως μια σταθερή πίσω πτέρυγα.

Η εμμονή του Murray με το βάρος των σπορ αυτοκινήτων είναι γνωστή, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, απέφυγε να πει αν το T.33 S θα είναι ελαφρύτερο από την βασική έκδοση. Επίσης δεν ανέφερε πόσες μονάδες θα κατασκευαστούν, αλλά θα μπορούσαν να είναι λιγότερες από τα 100 Coupe και 100 Spider που κατευθύνονται προς τη γραμμή παραγωγής.

GMA T.33 Spider V12

Αν ο V12 σε συνδυασμό με την κίνηση στους πίσω τροχούς και την ελαφριά δομή δεν σας ακούγεται ήδη αρκετά ξεχωριστό πακέτο, τότε το γεγονός ότι το T.33 είναι ένα supercar με 6 ταχύτητες και αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο θα πρέπει να κάνει τη δουλειά.

Η αλήθεια είναι πως αρχικά, υπήρχε στα πλάνα και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο και paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, όμως η εταιρεία τελικά εγκατέλειψε αυτή την ιδέα, καθώς μόλις τρεις ή τέσσερις πελάτες την επέλεξαν αντί της χειροκίνητης έκδοσης.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network