Γιατί η ΕΕ θα δώσει επιδοτήσεις για παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ποιοι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων κινδυνεύουν να μείνουν εκτός επιδοτήσεων ύψους 1 δισ. ευρώ της ΕΕ.

BMW Northvolt Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Προκηρύσσοντας επιχορηγήσεις ύψους ενός δισ. ευρώ για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι θα ευνοήσει τις εγχώριες επιχειρήσεις που θα προμηθεύονται λιγότερες καθόδους, ανόδους και ενεργά υλικά από την Κίνα.

Σε δύο άλλες πρωτοβουλίες συνολικού ύψους 2,4 δισ. ευρώ που ανακοινώθηκαν στις 3 Δεκεμβρίου για τη χρηματοδότηση τεχνολογιών μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος και έργων υδρογόνου, η ΕΕ συμπεριέλαβε επίσης κριτήρια που θα ωφελήσουν τους εγχώριους παραγωγούς.

Διαβάστε Επίσης

Η κίνηση αυτή συνάδει με μια ευρύτερη πολιτική προτεραιότητα για τη διατήρηση της παραγωγής εντός της Ευρώπης, καθώς η περιοχή υφίσταται μια άνευ προηγουμένου οικονομική αναμόρφωση για τον περιορισμό των αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.

Μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου

"Και οι τρεις προσκλήσεις περιλαμβάνουν νέα κριτήρια ανθεκτικότητας για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας”, δήλωσε η Τερέζα Ριμπέρα, νέα εκτελεστική αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδια για την καθαρή μετάβαση. "Η πρόσκληση για τις μπαταρίες και η δημοπρασία της τράπεζας υδρογόνου θα περιλαμβάνουν επίσης ειδικά κριτήρια ανθεκτικότητας για την προστασία της Ευρώπης έναντι της εξάρτησης από έναν μόνο προμηθευτή” φωτογραφίζοντας την Κίνα.

Σε μια άλλη επιδότηση ύψους 1,2 δισ. ευρώ που αποσκοπεί στην τόνωση της παραγωγής υδρογόνου, τα έργα που θα κερδίσουν θα πρέπει να περιορίσουν την προμήθεια συστοιχιών ηλεκτρολυτών από την Κίνα σε ποσοστό που δεν θα υπερβαίνει το 25% της συνολικής δυναμικότητας, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές που δημοσιεύθηκαν νωρίτερα φέτος.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network