Το μεγάλο πρόβλημα της Volkswagen σύμφωνα με την Handelsblatt

Η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt έχει ένα αποκλειστικό άρθρο για το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η φίρμα Volkswagen.

Η φίρμα Volkswagen δυσκολεύεται να επιτύχει τον στόχο της για μείωση του κόστους κατά 10 δισεκατομμύρια ευρώ, υπονομευόμενη από ζητήματα όπως η επιβράδυνση των πωλήσεων και η έλλειψη εξαρτημάτων, ανέφερε γερμανική οικονομική εφημερίδα.

Η μάρκα VW υπολείπεται κατά 2-3 δισεκατομμύρια ευρώ του στόχου εξοικονόμησης για φέτος, δήλωσαν δύο πηγές στην Handelsblatt.

Μεταξύ των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η μάρκα είναι οι ελλείψεις στην παραγωγή λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, όπως οι ηλεκτροκινητήρες, η ανάγκη να προσφερθούν στους αγοραστές αυτοκινήτων μεγαλύτερα κίνητρα για να ενισχυθεί η ζήτηση και η επιβράδυνση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schaefer εξετάζει περισσότερες περικοπές κόστους, ιδίως στους τομείς των πωλήσεων και της τεχνικής ανάπτυξης, ανέφεραν πηγές στη Handelsblatt. Ο Schaefer θα συζητήσει νέα μέτρα αποδοτικότητας με κορυφαία στελέχη, ανέφερε η εφημερίδα.

Η VW ανακοίνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο λεπτομέρειες σχετικά με τις προγραμματισμένες περικοπές κόστους που ελπίζει ότι θα ανεβάσουν την απόδοση των πωλήσεων της μάρκας στο 6,5% έως το 2026, από 2,3% μέχρι στιγμής φέτος.

Τα μέτρα που απαρίθμησε για την επίτευξη αυτού του στόχου περιελάμβαναν:

  • Μείωση του διοικητικού κόστους της ομώνυμης μάρκας κατά το ένα πέμπτο,
  • Εξοικονόμηση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ έως το 2028 με τη μείωση των κύκλων ανάπτυξης προϊόντων σε τρία χρόνια από 50 μήνες,
  • μείωση των χρόνων παραγωγής,
  • Απόσυρση ενός σχεδιαζόμενου νέου εργοστασίου Έρευνα & Ανάπτυξης ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ στην πόλη της, το Βόλφσμπουργκ.
  • Η VW δήλωσε τότε ότι οι εξοικονομήσεις ύψους έως και 4 δισεκατομμυρίων ευρώ θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ καθ' όλη τη διάρκεια του 2024.

Ο οικονομικός διευθυντής Arno Antlitz δήλωσε στη διάσκεψη αποτελεσμάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας τον Αύγουστο ότι ορισμένα μέτρα θα χρειαστούν χρόνο για να τεθούν σε ισχύ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW Oliver Blume δήλωσε στο συνέδριο ότι "κόστος, κόστος, κόστος" ήταν η εστίαση για τα επόμενα χρόνια μετά την αναφορά χαμηλότερων περιθωρίων κέρδους για το πρώτο εξάμηνο.

Πηγή: Automotive News Europe