Ο Miki Biasion ξαναβρέθηκε στο μπάκετ μιας Lancia και αυτό είναι είδηση! Ο πιο επιτυχημένος Ιταλός οδηγός ράλι όλων των εποχών και δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, συνεργάζεται στην εξέλιξη του αγωνιστικού Lancia Ypsilon Rally 4 HF και του νέου Lancia Ypsilon HF.
Το στήσιμο, τα φρένα και η βαθμονόμηση του κινητήρα του Lancia Ypsilon Rally 4 HF έχουν ρυθμιστεί με την καθοδήγηση του Biasion.

Σημαντική ήταν επίσης η συμβολή του στην εξέλιξη της "πολιτικής έκδοσης" της νέας Lancia Ypsilon HF. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά τον Μάιο του 2025 με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 280 ίππων που προσδίδει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8''.
Ενδεικτική και η δήλωση του Luca Napolitano, CEO της Lancia: "Ζεσταίνουμε τους κινητήρες για το επόμενο κεφάλαιο του σχεδίου αναγέννησής μας”.

Από την πλευρά του ο Miki Biasion δήλωσε: "Οδήγησα το Lancia Ypsilon Rally 4 HF σε μια ειδική δοκιμαστική διαδρομή και πρέπει να ομολογήσω ότι η αρχική αίσθηση ήταν λαμπρή.
Δουλέψαμε με την ομάδα Lancia Corse για να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου, τελειοποιώντας διάφορες παραμέτρους όπως την απόκριση του κινητήρα, δοκιμάζοντας διαφορετικές χαρτογραφήσεις, την πρόσφυση και το κράτημα, εστιάζοντας στα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Παράλληλα, δοκιμάσαμε νέες σχέσεις μετάδοσης στο κιβώτιο τελειοποιώντας και το σύστημα πέδησης”.

Ο Miki Biasion αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μεταξύ των δεκαετιών του '80 και του '90, συνέδεσε άρρηκτα το όνομά του με τη Lancia, καθώς έγινε ο πιο επιτυχημένος Ιταλός οδηγός όλων των εποχών.
Οδηγώντας την εμβληματική Delta της ομάδας Martini Racing σε θρίαμβο στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα του 1988 και του 1989, συμβάλλοντας έτσι στο να γίνει η Lancia η μάρκα με τις περισσότερες νίκες όλων των εποχών: δεκαπέντε Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι, τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα Κατασκευαστών και Αντοχής, ένα 1000 Miglia, δύο φορές το Targa Florio, μία φορά την Carrera Panamericana.

Lancia Ypsilon Rally 4 HF
Το Lancia Ypsilon Rally 4 HF εφοδιάζεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 212 ίππους. Εξοπλισμένο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το μοντέλο απευθύνεται στους λάτρεις των ράλι αλλά και για όσους θέλουν να πρωταγ που φιλοδοξούν να κερδίσουν στην κατηγορία Rally 4 και στα πρωταθλήματα με μοντέλα κίνησης στους δύο τροχούς.

Στο Lancia Ypsilon Rally 4 HF επιστρέφουν δύο ιστορικές υπογραφές της μάρκας: τα λογότυπα HF και "LANCIA CORSE HF”. Το λογότυπο HF, που εισήχθη για πρώτη φορά το 1960 από μια ομάδα ιδιοκτητών αυτοκινήτων Lancia, ιδρυτές της λέσχης "Lancia Hi-Fi” (High-Fidelity), έγινε με την πάροδο του χρόνου σύμβολο των μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Lancia και κατέγραψε στο ενεργητικό του πολλές από τις νίκες της μάρκας.
Στη συνέχεια έγινε έμβλημα της HF Squadra Corse Lancia, που δημιουργήθηκε το 1963 από τον Cesare Fiorio μαζί με ορισμένους οδηγούς και παθιασμένους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Lancia.