
Αυτό είναι ένα νέο που πραγματικά αλλάζει τα δεδομένα. Η BYD μόλις παρουσίασε την 5ης γενιάς υβριδική τεχνολογία διπλού κινητήρα και εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει την απίστευτη αυτονομία των 2.100 χιλιομέτρων με ένα μόνο ρεζερβουάρ.
Αν ο ισχυρισμός της BYD επαληθευτεί, θα βρισκόμαστε μπροστά σε ένα μοναδικών χαρακτηριστικών plug-in υβριδικό.
Το σύστημα αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο νέα μοντέλα που τουλάχιστον αρχικά, αφορούν την κινεζική αγορά, τα Qin L DM-i και Haibao 06 DM-i. Από τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, η βασική αρχιτεκτονική του νέου υβριδικού κινητήρα δεν έχει αλλάξει πολύ. Εξακολουθεί να υπάρχει ένας θερμικός κινητήρας 1.5 λίτρων που συνδυάζεται είτε με μια μπαταρία 10,08 kWh (ικανής για 60 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας), είτε με μια μπαταρία 15,87 kWh, με την αυτονομία εδώ να ανέρχεται σε 90 χιλιόμετρα.

Το σημαντικό όφελος στην συνολική αυτονομία, προέρχεται από τις μπαταρίες υψηλότερης πυκνότητας και καλύτερης απόδοσης. Για παράδειγμα, η θερμική απόδοση είναι τώρα 46,06%, από 43,04% στο υβριδικό σύνολο της προηγούμενης γενιάς, το οποίο η μάρκα αποκαλεί "Super DM". Η καλύτερη διαχείριση της θερμότητας, συνεπάγεται χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Διπλάσια αυτονομία
Πλέον, η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 2,9 λ/100 χλμ. αντί για 3,8 λ/100 χλμ. Το εντυπωσιακό, είναι πως η BYD υποστηρίζει πως αυτό σχεδόν διπλασιάζει την αυτονομία του αυτοκινήτου από τα 1.200 στα 2.100 χιλιόμετρα.
Φυσικά, η υβριδική τεχνολογία "Super DM" 4ης γενιάς της BYD υπάρχει ήδη στην Ευρώπη και είναι διαθέσιμη στο Seal U, που τις προηγούμενες μέρες ήρθε και στην ελληνική αγορά. Η BYD δεν αναφέρει αν κάποιο από τα δύο αυτοκίνητα με την τεχνολογία 5ης γενιάς θα έρθει στην Ευρώπη. Αλλά αν έρθει, θα πρόκειται για πολύ σημαντικό νέο.