Απέναντι στα Citroen Ami και Fiat Topolino που είναι αμιγώς ηλεκτρικά και απευθύνονται στους κατόχους διπλώματος μικρής κατηγορίας, λόγω ηλικίας, παρατίθεται πλέον και το Geparda.
Πρόκειται για μια παραλλαγή του Volkswagen Up που φτιάχνεται από ανεξάρτητη εταιρεία και μοιάζει με τρίκυκλο αλλά δεν είναι. Οι δύο πίσω τροχοί είναι τοποθετημένοι πολύ κοντά μεταξύ τους προκειμένου να κατηγοριοποιείται σαν L5e αυτοκίνητο και αυτό να δίνει τη δυνατότητα να οδηγείται από νέους και νεαρούς οδηγούς.
Τα μαρσπιέ των τροχών με την τεράστια επωνυμία "Geparda" που είναι μια παραλλαγή του Gepard που στα γερμανικά σημαίνει τσιτάχ, μας θυμίζουν το VW XL1, όπου τα επιπλέον πάνελ εξυπηρετούσαν αεροδυναμικό σκοπό.
Η εταιρεία πίσω από το Geparda ισχυρίζεται ότι έχει τροποποιήσει το πλαίσιο για να βελτιώσει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου μετά την τοποθέτηση του ασυνήθιστου πίσω άξονα. Υπάρχουν ελατήρια H&R μπροστά και Eibach πίσω, οπότε υπάρχει ελπίδα διαβάζοντας και μόνο τα χαρακτηριστικά του να διαθέτει έναν σχετικά καλό χειρισμό.
Πράγμα που όσο και αν ακούγεται υπερβολικό σίγουρα θα χρειάζεται αν φτάσει κανείς τα 68 km/h της τελικής του ταχύτητας. Αυτή προκύπτει από τους 20 ίππους στους οποίους έχει πέσει ο ατμοσφαιρικός 1,0 λίτρου του Ομίλου VW που ούτως ή άλλως έδινε ζωή στον Volkswagen Up! αλλά το έκανε προσφέροντας έως και 74 ίππους.
Το Geparda ζυγίζει μόλις 2.000 κιλά και διαφημίζεται πως έχει μια καλή οικονομία καυσίμου, ίσως όχι αν το εμπιστευτούν και οι 4 επιβάτες τους οποίους μπορεί να χωρέσει. Διαθέτει επίσης φρένα με ταμπούρα πίσω, δίσκους μπροστά, τέσσερις αερόσακους, ABS και ESP.
Με έδρα το Bad Homburg, η Geparda έχει ήδη παραδώσει τα πρώτα οχήματα και η τιμή του είναι περίπου 20.000 ευρώ.