Ο Γερμανικός οίκος βελτιώσεων Manhart γνωρίζει ότι υπάρχει αρκετός κόσμος εκεί έξω που δεν είναι ακριβώς ενθουσιασμένος με τη νέα τετρακίνητη υβριδική Mercedes-AMG C63, παρά το γεγονός ότι έρχεται με 680 ίππους και 1.019 Nm ροπής κατευθείαν από το εργοστάσιο.
"Αντί του προηγούμενου V8, ο κινητήρας βενζίνης που χρησιμοποιείται πλέον είναι ένας τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων με υπερτροφοδότηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική απώλεια κύρους για την AMG", αναφέρει το τελευταίο δελτίο τύπου της Manhart.

Το ερώτημα λοιπόν είναι, πώς μπορεί κανείς να αποκαταστήσει αυτό το κύρος; Όπως πάντα, η Manhart εκτιμά ότι η απάντηση είναι με περισσότερη ισχύ.
Έτσι, αυτή η νέα CRE 700 αποκτά μια νέα ECU που ανεβάζει την ισχύ που παράγει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης της C63. Ως αποτέλεσμα, οι συνολικές αποδόσεις σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα είναι 715 ίπποι και 1.119 Nm.

Υπάρχει επίσης μια νέα εξάτμιση που προφανώς δίνει στην C63 "έναν σημαντικά πιο έντονο ήχο", αν και κανένα από τα εξαρτήματα δεν είναι εγκεκριμένο από την TUV, κάτι που σημαίνει πως δεν θα μπορείς να αγοράσεις την CRE 700 στη Γερμανία.
Παρόλα αυτά, η Manhart αναφέρει ότι αν υπάρχει κοινό για το tuning των νέων C63, τότε τα εξαρτήματα με έγκριση TUV είναι "αναμφίβολα πιθανά".

Παρά την αύξηση της ισχύος δεν υπήρξαν αλλαγές στο σύστημα πέδησης στην CRE 700, αν και η Manhart λέει ότι θα μπορούσε να τοποθετήσει μεγαλύτερα φρένα, αν οι πελάτες το επιθυμούσαν. Οι τροχοί εξακολουθούν να είναι επίσης οι στάνταρ AMG 20 ιντσών, αλλά το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ. με ένα σετ ελατηρίων H&R.
Έστω και με την παρέμβαση της Manhart όμως, το ερώτημα παραμένει. Η περισσότερη ισχύς και ένας πιο δυνατός ήχος από την εξάτμιση, σου αρκούν για να ξεχάσεις τους τέσσερις κυλίνδρους που λείπουν;