Πόσους ίππους θα έχει το Tesla Model 3 Performance

Η έκδοση Performance του ανανεωμένου Model 3 αναμένεται τους επόμενους μήνες και οι φήμες σχετικά με την αύξηση ισχύος του έχουν φουντώσει για τα καλά.

Tesla Model 3 ανανεωμένο 2023

Το Model 3 αποτελεί το δεύτερο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Tesla παγκοσμίως, οπότε είναι λογικό η αναμενόμενη έλευση της κορυφαίας του έκδοσης να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε φυσικά στην έκδοση Performance η οποία βρίσκεται προ των πυλών και όπως είναι φυσικό, εκείνο που απασχολεί τους πάντες σε μια έκδοση επιδόσεων, είναι η ισχύς της.

Τις προηγούμενες μέρες, οι χρήστες του Χ (αν έχεις εξοικειωθεί με τη νέα ονομασία του Twitter) προσπάθησαν να αλιεύσουν στοιχεία για τη νέα έκδοση του Model 3, φτάνοντας μέχρι την ιστοσελίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Νότιας Κορέας. Εκεί, σε έγγραφο που φέρεται πως διέρρευσε όμως δεν επαληθεύεται από κάπου αλλού, αποκαλύπτεται πως ένας νέος ηλεκτροκινητήρας έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα, με απόδοση που φτάνει τους 406 ίππους.

Tesla Model 3 ανανεωμένο 2023

Αν αυτή η πληροφορία επαληθευτεί, θα μιλάμε για μια σημαντική αύξηση της ισχύος του Model 3, με την ονομασία της έκδοσης να αποτελεί επίσης ερωτηματικό. Θυμίζουμε πως το προηγούμενο Model 3 Performance είχε ισχύ 505 ίππων. Στα έγγραφα που διέρευσαν ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία 4D2 (πρόκειται δηλαδή για διαφορετικό κινητήρα από τον πίσω κινητήρα 5D2 του Model S Plaid). Ο μπροστινός κινητήρας ωστόσο, διατηρεί την ονομαστική απόδοση των 211 ίππων.

Μένει να επαληθευτούν οι 617 ίπποι

Οι περισσότεροι έσπευσαν να προσθέσουν τις αποδόδεις των δύο κινητήρων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως το κορυφαίο Model 3 θα έχει συνδυαστική ισχύ 617 ίππων. Αν και η αύξηση της ισχύος θα ήταν ούτως ή άλλως σημαντική σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η συνδυασμένη ισχύς δεν είναι απλώς το άθροισμα των επιμέρους αποδόσεων των κινητήρων.

Tesla Model 3 ανανεωμένο 2023

Οι κινητήρες θα μπορούσαν να έχουν διαφορετική σχέση μετάδοσης και η κατανομή ισχύος που διαχειρίζονται οι υπολογιστές του αυτοκινήτου θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί διαφορετικά. Επομένως, για την ώρα καλό είναι να μην θεωρήσεις δεδομένο το παραπάνω νούμερο.

Ένα ακόμη στοιχείο που προκύπτει από το έγγραφο που διέρευσε, είναι ότι ο πίσω κινητήρας θα φτάνει τη μέγιστη ισχύ στην υψηλότερη ταχύτητα των 110 km/h έναντι των 75 km/h προηγουμένως, κάτι που συνεπάγεται περισσότερη δύναμη πιο κοντά στην τελική ταχύτητα. Οι εκτιμήσεις αναφέρουν επίσης πως η χωρητικότητα της μπαταρίας θα είναι στα ίδια επίπεδα με πριν, δηλαδή στις 82 kWh και η αυτονομία στα 430 χιλιόμετρα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network