Επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και Ευρώπη εναντίον Κίνας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διεξάγει έρευνα κατά των επιδοτήσεων στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να καθορίσει αν θα επιβάλει δασμούς, έστω και αναδρομικά.

Ευρώπη εναντίον Κίνας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να αρχίσει την τελωνειακή καταγραφή των κινεζικών εισαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να πληγούν από το σημείο αυτό με δασμούς, εάν η εμπορική έρευνα της ΕΕ καταλήξει αργότερα στο συμπέρασμα ότι λαμβάνουν αθέμιτες επιδοτήσεις.

Η Επιτροπή διεξάγει έρευνα κατά των επιδοτήσεων στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να καθορίσει αν θα επιβάλει δασμούς για την προστασία των παραγωγών της ΕΕ. Η έρευνα αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο, αν και η ΕΕ θα μπορούσε να επιβάλει προσωρινούς δασμούς τον Ιούλιο.

Σε έγγραφο που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, η Επιτροπή δήλωσε ότι διαθέτει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που τείνουν να δείξουν ότι τα κινεζικά ηλεκτρικά επιδοτούνται και ότι οι εισαγωγές αυξήθηκαν κατά 14% σε ετήσια βάση από τότε που ξεκίνησε επίσημα η έρευνα τον Οκτώβριο.

Η τελωνειακή καταγραφή θα αρχίσει την επομένη της δημοσίευσης του σχεδίου στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ, η οποία είναι πιθανό να γίνει τις επόμενες ημέρες.

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της Κίνας στην ΕΕ δήλωσε ότι είναι απογοητευμένο από την κίνηση αυτή και ότι η αύξηση των εισαγωγών αντανακλά την αυξανόμενη ευρωπαϊκή ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD και η MG της SAIC, στοχεύουν στην Ευρώπη με μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων σε ανταγωνιστικές τιμές, ασκώντας πίεση στους ευρωπαίους κατασκευαστές.

Η BYD, η οποία ξεπέρασε την Tesla ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (μαζί με τα plug-in hybrid) στον κόσμο πέρυσι, δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι θα κατασκευάσει εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ουγγαρία για να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη.

Με πληροφορίες από Automotive News Europe

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network