Οι μεγάλοι προμηθευτές προσδοκούν κέρδη από το λογισμικό

Η στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, αναμένεται να φέρει μεγάλα κέρδη σε προμηθευτές όπως η Continental και η Valeo.

Continental Αναγνώριση προσώπου

Η Continental, η Valeo και άλλα μεγάλα ονόματα του χώρου των προμηθευτών της αυτοκινητοβιομηχανίας προσβλέπουν σε οικονομικά οφέλη από τη στροφή προς τα οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, καθώς επαναπροσδιορίζουν τις σχέσεις τους με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Μέχρι το 2030, η Continental ελπίζει να παράγει 20-25% των πρόσθετων εσόδων από το λογισμικό, είτε απευθείας από το λογισμικό είτε με τη χρήση του λογισμικού για τη βελτίωση του υλικού, δήλωσε ο CTO της Continental, Gilles Mabire. Καθώς η βιομηχανία αναγνωρίζει όλο και περισσότερο το λογισμικό ως το επόμενο μεγάλο στοίχημα της αυτοκίνησης, η Continental είναι σαφές πως θα επιδιώξει να επωφεληθεί.

Continental CES 2024

Μέχρι σήμερα, η υποχρέωση του κάθε προμηθευτή τελείωνε με την παράδοση των εξαρτημάτων στον πελάτη. Πλέον, θα πρέπει να βρίσκεται σε επαφή με τον πελάτη κατά τη διάρκεια της ζωής του οχήματος, υποστηρίζοντας τον πελάτη με νέα χαρακτηριστικά, λειτουργίες και αναβαθμίσεις λογισμικού. Αυτή ακριβώς η διευρυμένη σχέση με τον πελάτη αναμένεται να αποφέρει οικονομικά οφέλη.

Επί του παρόντος, η Continental προσφέρει 100 λειτουργίες, 30 από τις οποίες θεωρεί ότι είναι "προστιθέμενης αξίας", δηλαδή καινοτόμες και προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη. Για παράδειγμα, λύσεις διεπαφής ανθρώπου-μηχανής (HMI) που βοηθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να διαφοροποιήσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Εταιρεία που καθορίζεται από το λογισμικό

Στο μεταξύ, η γαλλική Valeo εστιάζει επίσης το επιχειρηματικό του πλάνο όλο και περισσότερο στο λογισμικό. Η κίνηση αυτή βασίζεται στην προσδοκία ότι μέχρι το 2030, το λογισμικό θα αντιπροσωπεύει το 30% της αξίας ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

"Φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε μια εταιρεία που καθορίζεται από το λογισμικό", δήλωσε τον Δεκέμβριο ο Derek de Bono, αντιπρόεδρος της Valeo, για τα οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης στο τεχνικό κέντρο της εταιρείας στην Τσεχία. "Όχι εις βάρος του υλικού, αλλά το λογισμικό θα καθορίσει τι υλικό χρειαζόμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό", ανέφερε ο de Bono.

Valeo CES 2023


Η Valeo ελπίζει ότι οι εφαρμογές, το ενδιάμεσο λογισμικό και οι υπηρεσίες μηχανικής, θα της αποφέρουν 500 εκατομμύρια ευρώ σε άμεσα έσοδα από το λογισμικό το 2030. "Η κύρια συνέπεια στα οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό για τους προμηθευτές, είναι η αντικατάσταση των μικρών ECU που αξίζουν 10 έως 20 ευρώ από μεγάλους, πολύπλοκους υπολογιστές αξίας αρκετών εκατοντάδων ευρώ”, δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Valeo, Christophe Perillat.

Εκτόξευση των έσοδων από το λογισμικό

Μέχρι το 2030, η παγκόσμια αγορά λογισμικού και ηλεκτρονικών των αυτοκινήτων, αναμένεται να φθάσει τα 450 δισεκατομμύρια ευρώ, αντιπροσωπεύοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,5% από το 2019 έως το 2030, σύμφωνα με το Ινστιτούτο McKinsey, που παρέχει μια βάση δεδομένων, για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τα πιο κρίσιμα οικονομικά και επιχειρηματικά ζητήματα για τις παγκόσμιες επιχειρήσεις.

Εν τω μεταξύ, η συνολική αγορά αυτοκινήτων για επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αναμένεται να αυξηθεί κατά μόλις 1% ετησίως κατά την ίδια περίοδο, δηλαδή από 89 εκατομμύρια μονάδες το 2019, σε 102 εκατομμύρια μονάδες το 2030, σύμφωνα πάντοτε με το McKinsey, που προτρέπει επίσης τους προμηθευτές να τοποθετηθούν ως "σκεπτόμενοι εταίροι" των αυτοκινητοβιομηχανιών και να συνεργαστούν μαζί τους.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network