
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Κατασκευαστών Οχημάτων (ACEA) και αφορούν μέχρι το τέλος του 2022, τα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα στις χώρες μέλη της ΕΕ ήταν συνολικά στις 252.237.775 μονάδες.
Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην ΕΕ ανέρχεται σε 12,3 έτη καθώς η σημαντική μείωση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων λόγω της πανδημίας της Covid-19 οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα.
Παρά τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων των τελευταίων ετών, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφορούσαν την ίδια περίοδο ποσοστό μόλις 1,2% του συνολικού στόλου.

Ειδικότερα, ποσοστό 50,6% εξ' αυτών ήταν βενζινοκίνητα, 40,8% diesel, 1% plug-in υβριδικά, 3,1% υβριδικά, 0,6% φυσικό αέριο (CNG), 2,6% υγραέριο (LPG) και το υπόλοιπο 0,2% άλλα καύσιμα.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιστοιχούν κατά μέσο όρο 574 επιβατικά αυτοκίνητα και 85 επαγγελματικά οχήματα ανά 1.000 κατοίκους. Στην Ελλάδα υπάρχουν 525 επιβατικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, με την Πολωνία να έχει την υψηλότερη πυκνότητα αυτοκινήτων στην ΕΕ, με 703/1.000 κατοίκους και τη Λετονία τη χαμηλότερη σχέση με 410/1.000 κατοίκους.
Στην Ελλάδα, ο αριθμός των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων ήταν στις 5.495.927 μονάδες μέχρι το τέλος του 2022, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας υπολογίστηκε στα 17,3 έτη, με την Ελλάδα να χαρακτηρίζεται ως η χώρα με τον παλαιότερο στόλο αυτοκινήτων στην ΕΕ. Ένα αρνητικό ρεκόρ που κατέχει η χώρα και για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα.