
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, δήλωσε ότι η έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αν τα φθηνότερα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα που εξάγονται στην Ευρώπη επωφελούνται από κρατικές επιδοτήσεις δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για την αντιμετώπιση των παγκόσμιων ζητημάτων.
Ο Tavares μίλησε πρόσφατα σε συνέντευξη Τύπου στην κινεζική πόλη Hangzhou μετά την ανακοίνωση ότι η Stellantis αγοράζει το 21% της Leapmotor έναντι 1,6 δισ. δολαρίων.
Η Stellantis και η Leapmotor θα δημιουργήσουν μια κοινοπραξία με έδρα την Ολλανδία, δίνοντας στη Stellantis αποκλειστικά δικαιώματα για την εξαγωγή, την πώληση και την κατασκευή των προϊόντων της Leapmotor εκτός Κίνας.

Ο Ταβάρες έχει στο παρελθόν ασκήσει έντονη κριτική στις κινεζικές εισαγωγές χαμηλότερου κόστους στην Ευρώπη, αλλά δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η συμφωνία με τη Leapmotor δεν καθιστά τη Stellantis "δούρειο ίππο".
"Καθώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε παγκόσμια ζητήματα, πρέπει να υιοθετήσουμε μια παγκόσμια νοοτροπία. Δεν υποστηρίζουμε έναν κατακερματισμένο κόσμο. Μας αρέσει ο ανταγωνισμός. Το να ξεκινήσουμε μια έρευνα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα", δήλωσε o Tavares.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα αυτό το μήνα για να αποφασίσει αν θα δημιουργήσει υψηλότερους δασμολογικούς φραγμούς ενάντια σε αυτό που η πρόεδρος της Επιτροπής Ursula von der Leyen αποκάλεσε πλημμύρα φθηνότερων κινεζικών εισαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων που επωφελούνται από κρατικές επιδοτήσεις.