Εν μέσω πολλών συζητήσεων σχετικά με το μακροπρόθεσμο μέλλον του MX-5 -το περίπτερο της Mazda στο Japan Mobility Show έχει ως επικεφαλής αυτό το σπορ concept Iconic SP που μοιάζει με το RX-7 και έχει wankel κινητήρα -ας πάμε σε ειδήσεις πιο σχετικές με τώρα καθώς παρουσιάστηκε ένα αναβαθμισμένο Mazda MX-5.
Και πόσο έχει αλλάξει
Για πρώτη φορά από τότε που λανσαρίστηκε το 2015, η Mazda μπήκε πραγματικά στον κόπο να πειράξει την εξωτερική σχεδίαση.
Ομολογουμένως, οι αλλαγές είναι πολύ-πολύ διακριτικές - δείτε την παραπάνω γκαλερί για να μελετήσετε τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα LED και τα πίσω φώτα. Άραγε πόσο παρεμβαίνεις σε κάτι τόσο πετυχημένο;
Στο εσωτερικό το ανανεωμένο MX-5 αποκτά μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 8,8 ιντσών που τρέχει το σύστημα MZ Connect της Mazda, καθώς και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Εν τω μεταξύ, ο καθρέφτης οπισθοπορείας είναι πλέον ένας αριθμός χωρίς πλαίσιο (ναι, νιώθεις σαν να πιάνεις καλαμάκια) και έχουν εισαχθεί θύρες USB-C. Χλίδα.
Η γκάμα των κινητήρων παραμένει αμετάβλητη, που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε είτε έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 130 ίππους είτε έναν 2,0 λίτρων με 182 ίππους.
Το σύστημα ευστάθειας που επιτρέπει (κάποιες) αστάθειες
Ωστόσο, το δυναμικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχει επαναρυθμιστεί ώστε να επεμβαίνει αργότερα (αλλά όχι πολύ αργά για να αποτρέψει τις κακοτοπιές), η απόκριση του γκαζιού υποτίθεται ότι έχει βελτιωθεί και οι προσαρμογές του υδραυλικού τιμονιού προσφέρουν ακόμα πιο ρευστή οδήγηση, υποστηρίζει η Mazda.
Το αυτοκίνητο των 2,0 λίτρων εξακολουθεί να διαθέτει στάνταρ εμπρόσθια αντιστρεπτική δοκό, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αμορτισέρ Bilstein, αν και νέο για το 2024 είναι ένα "ασύμμετρο" LSD (διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης) που χρησιμοποιεί έναν νέο μηχανισμό για τη βελτιστοποίηση της "περιοριστικής δύναμης ολίσθησης" κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Είναι πιο σταθερό, με άλλα λόγια.
Σε άλλα σημεία, η τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας, όπως η διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας και η έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας, εντάσσονται στο πρόγραμμα, ενώ η τεχνολογία αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας έχει αναβαθμιστεί.