Γιατί οι γερμανικές εταιρείες γυρίζουν την πλάτη στο Σαλόνι της Γενεύης

Οι γερμανοί κατασκευαστές δίνουν ένα ηχηρό χαστούκι στους διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης, που είναι προγραμματισμένο να επιστρέψει το 2024

Geneva Qatar ekthesi autokinitou 2023

Λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης, πως η έκθεση επιστρέφει το 2024, το πρώτο ισχυρό πλήγμα στην εικόνα ενός από τα παραδοσιακά πιο σημαντικά events στον χώρο του αυτοκινήτου, έρχεται από τις γερμανικές εταιρείες.

Θυμίζουμε πως η έκθεση επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια, καθώς το 2020 είχε ακυρωθεί τελευταία στιγμή λόγω Covid-19, με τους διοργανωτές της να δηλώνουν αισιόδοξοι για την ανταπόκριση των κατασκευαστών.

Διαβάστε Επίσης

Σήμερα έγινε γνωστό, πως οι BMW, Mercedes, Audi και Volkswagen δεν θα έχουν παρουσία στην έκθεση, σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν εκπρόσωποί τους. Από την πλευρά της Mercedes, στη λιτή ανακοίνωση αναφέρεται πως "μετά από προσεκτική εξέταση, η Mercedes δεν θα συμμετάσχει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2024".

Geneva Motor Show

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Audi, η οποία δηλώνει πως "δεν θα είμαστε εκεί το 2024. Αλλά αυτό δεν είναι μια γενική απόφαση κατά της Γενεύης".

Η BMW από την πλευρά της, επικαλείται την γενικότερη αλλαγή της προσέγγισης που ακολουθεί σε επίπεδο μάρκετινγκ. Για την BMW, η προσέγγιση πλέον συνοψίζεται στη φράση "social first", έχοντας ως σαφή προτεραιότητα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Νέοι τρόποι προβολής

"Έχουμε προσθέσει τις δικές μας νέες μορφές, όπως το NextGen, ενώ καταργήσαμε σταδιακά κάποιες υπάρχουσες μορφές", δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας. "Αυτές περιλαμβάνουν την παρουσία μας στη Γενεύη, το Παρίσι και το Ντιτρόιτ. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν θα είμαστε στη Γενεύη το 2024".

Αναφορικά με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου VW, όπως η Skoda, η Cupra και η Porsche, αυτές φέρονται να μην έχουν ακόμη καταλήξει σε οριστική απόφαση για την συμμετοχή τους ή μη, στη Γενεύη. Σε κάθε περίπτωση, πηγές μέσα από τις εταιρείες αυτές, ανέφεραν πως η πιθανότητα συμμετοχής είναι μάλλον χαμηλή.

Τι θα κάνει η Stellantis

Μέσα σε αυτό το κλίμα, έρχεται να προστεθεί και η αβεβαιότητα της συμμετοχής του ομίλου Stellantis, και των εταιρειών Peugeot, Citroen, Fiat και Opel. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, φέρεται απρόθυμος να δαπανήσει εκατομμύρια για εμφανίσεις σε εκθέσεις αυτοκινήτου.

Αν τελικά κλείσει και αυτή η πόρτα, τότε το Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου στο συνεδριακό κέντρο Palexpo της Γενεύης, δεν θα θυμίζει σε τίποτα τις εκθέσεις του παρελθόντος.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network