
Με όλα τα αυτοκινητικά highlight της εποχής, κυκλοφορεί το Σάββατο 14 Οκτωβρίου το 6ο τεύχος του TopGear, με την εφημερίδα "Κεφάλαιο". Με διάθεση που έχουμε κρατήσει από το καλοκαίρι και όρεξη για να σου προσφέρουμε και αυτόν τον χειμώνα τον καλύτερο συνδυασμό εικόνων, κειμένων και απόψεων αυτό θα είναι ένα ακόμη περιοδικό που θα απολαύσεις και θα διαβάζεις για αρκετές εβδομάδες.

Το εξώφυλλο και το κεντρικό θέμα είναι αφιερωμένο στο νέο MG4. Ταξιδέψαμε μέχρι την Αλβανία, εκεί ο Βαγγέλης Φακατσέλης σύστησε σε μια αγορά όπου η ηλεκτροκίνηση δεν έχει ακόμα αναπτυχθεί, ένα απο τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς και μας εξιστορεί την αντίφαση.

Το ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία και ο Στάθης Πετρόπουλος αναμοχλεύει την ιστορία των υπερειδικών του εθνικού μας αγώνα. Παράλληλα ο Φώτης Ραΐσης ταξίδεψε μέχρι την Αυστρία για να καταλάβει γιατί το Subaru XV μετονομάστηκε σε Crosstrek και ποια είναι τα νέα στοιχεία της τεχνολογικής του ταυτότητας.

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη για να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του Audi RSQ3, ενός από τα πιο ισχυρά premium SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας αλλά και του κορυφαίου Lexus RX500h με την υβριδική τεχνολογία και την απόδοση των 371 ίππους. Δοκιμάσαμε επίσης το τετρακίνητο Cupra Formentor VZ με τους 310 ίππους και την Alfa Romeo Giulia Competizione Q4, μιας μπερλίνας με σπορτίβ καταβολές.

Και οι δοκιμές δεν τελειώνουν εδώ. Από τα χέρια της ομάδας του TopGear πέρασε το Honda Jazz, αλλά και το Mazda CX-5 το οποίο ο Γιάννης Τσάκαλος υπέβαλλε σε δοκιμασίες προκειμένου να "ξεκλειδώσει" τον πολύπλευρο χαρακτήρα του.

To Avenger στην ηλεκτρική του έκδοση είναι το πρώτο μικρό SUV της εταιρείας από την εποχή του θρυλικού Willys. Είναι επίσης το πρώτο Jeep που έχει ως φυσικό του περιβάλλον την ζούγκλα της πόλης και όχι τα βουνά και τα λαγκάδια. Γυρίζουμε στους δρόμους της Αθήνας για να δούμε πόσο καλά τα καταφέρνει.

Όταν το GR Yaris μπαίνει στο κάδρο των παλιών Rally Cars τότε το "TopGear” δουλεύει υπερωριακά. Ειδικό αφιέρωμα για τα αυτοκίνητα που άφησαν εποχή στους αγώνες σε μια άτυπη σύγκριση με το νέο διεκδικητή. Πεταχτήκαμε για λίγο και στο πριγκιπάτο του Μονακό με μια Aston Martin DB12 για να μας δουν και να τους δούμε. Τα κάνουμε αυτά συχνά στο περιοδικό!

Όπως για παράδειγμα, το να βρούμε μια "πειραγμένη” Ferrari Testarossa βγαλμένη μέσα από τα ’80s και να αφηγηθούμε την ιστορία του πιο extreme βελτιωτή εκείνης της εποχής, την Koenig Specials.