H Brabus είναι μια εταιρεία με μεγάλη παράδοση στις έξυπνες ιδέες κυρίως σε ό,τι αφορά την Mercedes. Ιδέες που μας έχουν τραβήξει την προσοχή σε περιπτώσεις όπως αυτή η G-Class ή ακόμη περισσότερο σε περιπτώσεις σαν το εντυπωσιακό Crawler. Τώρα όμως ασχολείται για πρώτη φορά με ένα Range Rover και προκύπτει έτσι το Brabus 600 ένα "βασιλικό" SUV που μάλλον όμως θα ταίριαζε στην Mansory και όχι στην Brabus.

Δεν είναι τόσο ότι ο βελτιωτικός οίκος έχει αλλάξει δραματικά την εμφάνιση με εκκεντρικές επιλογές, είναι μάλλον το φυστικί σαλόνι και η γενικότερη αισθητική που μας κάνει να κοιτάζουμε αυτό το Range με μισό μάτι. Εμφανισιακά είναι αρκετά επιβλητικό και ο προφυλακτήρας που έχει αντικαταστήσει τον αρχικό είναι ταιριαστός, στο εμπρός μέρος.

Πίσω έχει γίνει περισσότερη δουλειά, αλλά αυτό ήταν μάλλον το πρόβλημα. Οι απέριττες γραμμές του Range Rover σε αυτή τη γενιά του, έχουν αντικατασταθεί από κάπως παλιακές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Στη θέση του Range Rover έχει μπει πλέον το Brabus και η θηριώδης πίσω πόρτα δεν είναι πλέον ένα σύγχρονο πίσω μέρος που αντικατοπτρίζει την αεροδυναμική της εποχής μας.

Θα μπορούσε να είναι χειρότερο
Επιπλέον οι δύο λεπτές γραμμές που χρησιμοποιεί η Land Rover για τις εξατμίσεις του Range έχουν αντικατασταθεί από τέσσερις μπούκες που αυξάνουν τον μετρητή του κιτς σε τιμές επικίνδυνες για την ψυχική υγεία ενός ανθρώπινου οργανισμού.

Ευτυχώς η Brabus απέφυγε τους εμφανείς αεραγωγούς και τις επεμβάσεις στο αμάξωμα με πτερύγια και τρύπες, που θα το έκαναν ολοκληρωτικά εξτραβαγκάντ, αλλά και πάλι δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσει κανείς το Range Rover της Brabus.

Ακόμη και οι 68 ίπποι δηλαδή που προέρχονται από μια επιπλέον μονάδα συνδεδεμένη στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και ανεβάζουν την συνολική απόδοση στους 591 ίππους, δεν είναι και τόσο μεγάλο θέλγητρο. Ούτως ή άλλως η αρχική απόδοση του turbo V8 κινητήρα της BMW των 4.4 λίτρων ποτέ δεν χρειάστηκε σε ένα Range Rover να κριθεί για το 0-100 km/h, που στο Brabus 600 ολοκληρώνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Φυστικί εσωτερικό
Φτάνουμε έτσι στο εσωτερικό. Στα φυστικί δηλαδή καθίσματα, στο φυστικί ταμπλό και στις φυστικί ταπετσαρίες. Ωστόσο για να μην είμαστε τελείως άδικοι με την Brabus, αυτός είναι απλώς ένας τρόπος να μας δείξει πως μπορεί να κάνει ό,τι θέλει σε επίπεδο εξατομίκευσης, κάτι που είναι σημαντικό για εκείνους που θα ενδιαφερθούν για το αυτοκίνητο και θα πληρώσουν 350.000 ευρώ ώστε να το αγοράσουν.