H φυσική εξέλιξη του πρώτου super tourer παγκοσμίως, της Aston Martin DB12 δηλαδή είναι το πρώτο cabrio super tourer παγκοσμίως. Η Aston Martin DB12 Volante δηλαδή. Η οποία παρουσιάστηκε τώρα ενόψει της αυτοκινητικής εβδομάδας στο Monterey και όπως είναι φυσικό δεν έχει να μας δείξει κάτι καινούργιο σε σχέση με την κλειστή DB12, παρά μόνο την άκρως μελετημένη υφασμάτινη οροφή της.

Χρειαζονται 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 16 για να επιστρέψει στη θέση που προστατεύει τα μαλλιά σου από το να τα ανακατεύει ο αέρας και μπορεί να γίνει χωρίς καν να έχεις αυτό το πρόβλημα. Μπορείς δηλαδή να την ανοίξεις ή να την κλείσεις από το κλειδί χωρίς καν να είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Η υφασμάτινη οροφή
Αν ακούς υφασμάτινη οροφή και φαντάζεσαι πανιά να καλύπτουν το κεφάλι σου, κάνεις λίγο λάθος στην προκειμένη περίπτωση. Η Aston Martin έχει χρησιμοποιήσει ούτε λίγο, ούτε πολύ οκτώ στρώσεις για να παρέχει και μόνωση από τους εξωτερικούς ήχους, ενώ το άνοιγμα και το κλείσιμο μπορούν να γίνουν σε ταχύτητες μέχρι και 50 km/h.

Η Aston Martin DB12 Volante παραμένει και σε αυτή τη μορφή της ένα εντυπωσιακά όμορφο super tourer, όπως θέλει να το ονομάζει το μάρκετινγκ της εταιρείας και είναι δεδομένο πως στις περιοχές που ταιριάζει θα έχει και την ανάλογη εμπορική πορεία. Παρόλα αυτά η Aston Martin δεν ανακοίνωσε την τιμή στην οποία σκοπεύει να την πουλάει.

Χωρίς σημαντικές διαφορές από την DB12
Στα υπόλοιπα που ανακοίνωσε δεν εντοπίζονται ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με την κλειστή DB12. Για την ακρίβεια οι μοναδικές διαφορές είναι στα mount της ανάρτησης και στις βάσεις του κινητήρα για μεγαλύτερη σταθερότητα.

Κινητήριος δύναμη παραμένει ο V8 των 4 λίτρων με τους 671 ίππους. Δίνει τη δυνατότητα στην Volante να επιτυγχάνει το 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα που σημαίνει ένα δέκατο αργότερα από την DB12, ενώ τα 325 km/h της τελικής είναι αναμενόμενη τιμή για το αυτοκίνητο.

Όλη αυτή η ισχύς οδηγείται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων που είναι τοποθετημένο πίσω, το οποίο συνεργάζεται με ένα ηλεκτρονικό πίσω μπλοκέ διαφορικό και έναν άξονα από ανθρακονήματα.

Μετά την παρουσιάσή της, αυτή την εβδομάδα στην Αμερική, θα ακολουθήσει η παραγωγή που θα ξεκινήσει στο τρίτο τρίμηνο του 2023 και στο τέταρτο θα γίνουν οι πρώτες παραδόσεις.