Η Σειρά 7 της BMW και το ηλεκτρικό της παράγωγο, η i7, είναι μοντέλα που απευθύνονται εξ ορισμού σε ένα ειδικό κοινό. Το οποίο ενίοτε, έχει τους λόγους του για να τα θέλει με ένα κάπως ιδιαίτερο εξοπλισμό. Όπως είναι το θωρακισμένο αμάξωμα. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε θωρακισμένο, περιλαμβάνει πολύ λιγότερες οπτικές αλλαγές απ' ότι ουσιαστικές. Μάλιστα μία από τις παρενέργειες, είναι η αύξηση του βάρους.
Και δεν μιλάμε για μικρή αύξηση, αλλά για τόσο μεγάλη, που υπάρχουν φορές που μια εταιρεία διστάζει να την ανακοινώσει. Όπως κάνει η BMW στην περίπτωση της Σειράς 7. Οπότε σε περίπτωση που η απόκτηση μιας θωρακισμένης i7 ήταν μέσα στα πλάνα σου, καλό είναι να είσαι προετοιμασμένος για ένα αρκετά πιο αργό σπριντ από στάση στα 100 km/h.

Αυτό σημαίνει πως σε περίπτωση που οι καταστάσεις απαιτούν να φύγεις γρήγορα από ένα σημείο, αυτή η i7 θα είναι πολύ χειρότερη από τη συμβατική, όμως έχεις πολλές πιθανότητες να αντέξει την έκρηξη. Κάτι που η συμβατική λογικά δεν θα έκανε. Στην έκδοση αυτή, το μοντέλο της BMW έχει την απόλυτα σαφή ονομασία i7 Protection (ή 7 Series Protection στην περίπτωση της θερμικής έκδοσης).
Πρόλαβε τη Mercedes

Και το σημαντικό είναι πως στην άτυπη μάχη με την Mercedes για την παρουσίαση θωρακισμένης version των πολυτελών τους λιμουζινών, η BMW ήρθε πρώτη. Κάτι που σημαίνει πως μέχρι νεοτέρας, θα μονοπωλεί το συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς. Στην ορολογία του χώρου, η Σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με πλήρη προστασία επιπέδου VR9 "χωρίς περιορισμούς", χάρη στη δομή στήριξης του αμαξώματος του sedan, που είναι κατασκευασμένη από θωρακισμένο ατσάλι.

Το ιδιαίτερο στοιχείο της συγκεκριμένης BMW, είναι πως η θωράκιση γίνεται από μέσα προς τα έξω ενώ βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής (μάλιστα αυτό είναι κάτι που η BMW έλαβε υπόψη της κατά το σχεδιασμό των νέων i7 και 7) αντί να μετασκευάζεται εκ των υστέρων όταν το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί.

Αυτός ο θωρακισμένος ατσάλινος πυρήνας βοηθά στην προστασία των i7 και 7 κυρίως από εκρηκτικά, επιθέσεις από μη επανδρωμένα αεροσκάφη, βόμβες, χειροβομβίδες και φυσικά σφαίρες. Το ρεζερβουάρ καυσίμου της 760i Protection διαθέτει επίσης τεχνολογία "αυτοσφράγισης", με την οποία τυχόν "ρήγματα" κλείνουν αυτόματα. Καταστάσεις που περιλαμβάνονται στην καθημερινή σου ρουτίνα δηλαδή.
Είναι -πάρα- πολλά τα κιλά
Ας επιστρέψουμε όμως για λίγο στο θέμα του βάρους. Ενδεικτικά, η i7 με τους δύο κινητήρες, τους 544 ίππους και τα 2.640 κιλά βάρους κάνει το 0-100 σε 4,7 δευτερόλεπτα, η i7 Protection χρειάζεται... 9. Όσο για την τελική της ταχύτητα, δεν υπερβαίνει τα 160 km/h. H 760i Protection με κινητήρα V8 526 ίππων πάντως, είναι αρκετά πιο γρήγορη με 0-100 km/h σε 6,6 δευτερόλεπτα, αλλά η τελική της περιορίζεται στα 130 km/h.

Και στις δύο περιπτώσεις, οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί ώστε να διαχειρίζονται το επιπλέον φορτίο εξασφαλίζοντας την γνωστή κορυφαία ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Και βέβαια, ως πιθανότερος επιβάτης των πίσω θέσεων, σκέψου πως αν προσθέσεις στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου σου και την Theatre Screen των 31,3 ιντσών, ίσως να μην καταλάβεις καν ότι δέχεσαι επίθεση.