Αποκάλυψη για το Nissan Z Nismo αλλά χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο

Στην αρχή λες "ζήτω" που θα κυκλοφορεί ακόμα ένα Nismo αλλά μετά ρίχνεις ένα δάκρυ γιατί μαθαίνεις ότι δεν θα υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο

Δεν φτάνει που δεν θα δούμε ποτέ στην Ευρώπη το νέο (και τελευταίο θερμικό) Nissan Z, η φίρμα μόλις αποκάλυψε την έκδοση Nismo και μαντέψτε: δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό το Nissan Z Nismo θέλουμε; Πού οδεύει η αυτοκίνηση;  

Ακόμα πιο δυνατό το Nissan Z Nismo

Τέλος πάντων ας επικεντρωθούμε σε όλα τα άλλα που μας αρέσουν -σχεδόν όλα δηλαδή. H απόδοση του κινητήρα αυξήθηκε στους 420 ίππους (από 405 ίππους) και η μέγιστη ροπή φθάνει πλέον στα 520 Nm (από 475 Nm).

Θα το ξαναπούμε όμως: είναι γεγονός ότι η έκδοση Nismo διατίθεται μόνο με το αυτόματο/ σειριακό των 9 σχέσεων. 

Η Nissan λέει ότι το εννιατάχυτο "έχει βελτιωθεί για ταχύτερες και πιο δυναμικές αλλαγές σχέσεων" και περιλαμβάνει launch control. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να φανταστούμε να αγοράζουμε (λέμε τώρα) ένα κανονικό Nissan Z χωρίς το χειροκίνητο κιβώτιο, πόσο μάλλον αυτή την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του δίθυρου, πισωκίνητου κουπέ της Nissan.

Αλλαγές σε αναρτήσεις και αμάξωμα

Παράλληλα με την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του αμαξώματος, η ρύθμιση του πλαισίου επιτρέπει στον οδηγό να εντοπίζει καλύτερα την επιθυμητή γραμμή, ενώ τα αποκλειστικά φρένα NISMO συμβάλλουν στην υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης σπορ οδήγησης.

Τρεις λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της αποκλειστικής λειτουργίας SPORT+ της NISMO, είναι διαθέσιμες ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Η μπροστινή μάσκα, οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες, τα καλούπια φτερών, τα προστατευτικά πλευρικών μαρσπιέ, η πίσω αεροτομή και οι πίσω προβολείς ομίχλης LED έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά για τη NISMO.

Η downforce έχει ενισχυθεί και η αεροδυναμική απόδοση έχει αυξηθεί. Το πλέγμα της μπροστινής μάσκας έχει κυψελοειδή σχεδίαση με χαμηλή αντίσταση στη ροή του αέρα, η οποία χρησιμοποιήθηκε και στο Nissan GT-R 2024.

Οι ζάντες 19 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, εξισορροπούν την ακαμψία και τη μείωση του βάρους μέσω ενός σχεδιασμού 9 ακτίνων -ακόμη και με αυξημένο πλάτος ζάντας.

Τα πιο σκληρά ελατήρια και τα αμορτισέρ θα βελτιώσουν τη συνολική ευελιξία του κουπέ, ενώ τα ελαστικά Dunlop SP Sport Maxx θα δώσουν στο Z επιπλέον πρόσφυση. 

 

Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024
Nissan Z Nismo 2024