
Ο κινέζικος όμιλος SAIC που είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη και παραγωγή των μοντέλων της νέας MG που έρχεται και στην ελληνική αγορά, μελετά το ενδεχόμενο κατασκευής ευρωπαϊκού εργοστασίου.
Η MG παραδέχτηκε ότι πιθανότατα θα κοστίσει περισσότερο στην εταιρεία η κατασκευή αυτοκινήτων σε ένα σχεδιαζόμενο ευρωπαϊκό εργοστάσιο σε σύγκριση με την Κίνα, αλλά λέει ότι τα οφέλη θα υπερκαλύψουν τα αρνητικά.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους, η MG πούλησε στην Ευρώπη κοντά στα 100.000 αυτοκίνητα. Πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο ήταν το μικρό SUV ZS με 35.753 ταξινομήσεις με δεύτερο μοντέλο σε πωλήσεις το ηλεκτρικό hatchback MG4 με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις που κυκλοφόρησε σε 29.458 αντίτυπα. Η εταιρεία μελετά πρωτίστως την παραγωγή του MG4 στην Ευρώπη.

Τα πλεονεκτήματα της κατασκευής οχημάτων στη γηραιά ήπειρο είναι η μη καταβολή του εισαγωγικού δασμού 10% που επιβάλλεται στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, καθώς και η ταχύτερη αντίδραση στις ανάγκες των πελατών.
Βεβαίως το υψηλό επιχειρησιακό κόστος στην Ευρώπη αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία θελήσει να δημιουργήσει παραγωγική μονάδα εντός Ε.Ε. και Βρετανίας όμως είναι ένα κόστος υπολογισμένο.
Αναζήτηση χώρας για την επένδυση
Η SAIC θα λάβει απόφαση σχετικά με το πού θα εγκαταστήσει το εργοστάσιο εντός δύο ή τριών ετών, δήλωσε ο William Wang, επικεφαλής της MG Motor στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη: "Πρέπει να ελέγξουμε το ενεργειακό κόστος, το εργατικό κόστος αλλά και το δίκτυο προμηθευτών για να καταλήξουμε σε ποια χώρα θα κατασκευάσουμε εργοστάσιο MG".

Το Ηνωμένο Βασίλειο, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά της MG, είναι μια επιλογή, επιβεβαίωσε ο Wang. Η SAIC εξακολουθεί να κατέχει το εργοστάσιο Longbridge, στο Μπέρμιγχαμ, το οποίο ήταν μέρος της αρχικής πώλησης της MG Rover το 2005, αρχικά στη Nanjing Automotive και στη συνέχεια στη SAIC.
Ωστόσο, οι χώροι συναρμολόγησης ισοπεδώθηκαν το 2021 ως μέρος ενός σχεδίου ανάπλασης του χώρου για κατοικίες.