
Μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα από την ημέρα που σήμανε τον τερματισμό της παραγωγής του Fiesta, το όνομα του σούπερμινι της Ford επανέρχεται στο προσκήνιο. Αιτία, το παράθυρο που αφήνει η Ford στο ενδεχόμενο να κατασκευάσει έναν ηλεκτρικό αντικαταστάτη του δημοφιλούς μοντέλου της, που θα μοιάζεται στοιχεία από το μικρό και προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της VW, ID.2all.
Το εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία όπου κατασκευαζόταν το Fiesta, έχει ανακαινιστεί με το ύψος της επένδυσης να φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια, ώστε να πραγματοποιηθεί η μετάβαση της εταιρείας στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MEB του VW γκρουπ. Το πρώτο από τα ηλεκτρικά μοντέλα της Ford που βασίζονται στη VW, είναι το compact SUV Explorer, που αναμένεται να έρθει στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους.

Ερωτηθείς αν η Ford πρόκειται να αποκτήσει μια δική της έκδοση του μικρού ηλεκτρικού VW, ο επικεφαλής των επιβατικών αυτοκινήτων της Ford Europe, Martin Sander, ανέφερε πως η εταιρεία του έχει μια πολύ εποικοδομητική και θετική συνεργασία με τη VW και διερευνά ευκαιρίες για να την πάει στο επόμενο επίπεδο. "Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί, αλλά δεν θέλω να το αποκλείσω”, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ηλεκτρικό κάτω των 25.000 ευρώ
Θυμίαζουμε πως στις αρχές της άνοιξης, η VW παρουσίασε το ID.2all, μια πρόταση για ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ. Η Ford από την πλευρά της, αποσύρθηκε από την μικρή κατηγορία στην Ευρώπη, καθώς το κόστος για την τήρηση των ολοένα και αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων κατέστησε τα μικρά αυτοκίνητα ασύμφορα για την εταιρεία.
Η Ford εστιάζει τις φιλοδοξίες της για το -εξηλεκτρισμένο- μέλλον της στην Ευρώπη, στο πάτωμα EV δεύτερης γενιάς της εταιρείας, που θα κάνει το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ το 2025 σε ένα μοντέλο pick-up και επταθέσιο SUV. Αντίστοιχα, το συγκεκριμένο πάτωμα που θα χρησιμοποιηθεί σε ηλεκτρικά μοντέλα της Ford στην Ευρώπη, θα κατασκευάζεται στη Βαλένθια.