Όπως διαπιστώσαμε και από την συνύπαρξη με το Renault Arkana στην μορφή που μας αποχαιρετά, το περίεργο αυτό 4θυρο coupe με την μεγάλη απόσταση από το έδαφος είναι ένα μικρό και σε πολλές περιπτώσεις υποτιμημένο, διαμάντι της αγοράς. Οι πολλαπλές ανάγκες που καλύπτει θα εξυπηρετούνται τώρα από ένα νέας γενιάς όσον αφορά την αισθητική αμάξωμα, στο οποίο θα διατηρηθούν όλα τα κινητήρια σύνολα με στόχο να αποκτήσει φρεσκάδα και να μακροημερεύσει.
Η Renault ανακοίνωσε τις αισθητικές επεμβάσεις που θα δεχτεί το Renault Arkana που έχουν να κάνουν κυρίως με το εμπρός μέρος. Το νέο λογότυπο εντάσσεται σε μια νέα γρίλια που περιλαμβάνει επιτηδευμένα ασύμμετρα μικρά πολύγωνα για καλύτερη οπτική ροή.
Τα φωτιστικά σώματα παραμένουν όπως ήταν, γιατί ούτως ή άλλως σε επίπεδο εμφάνισης δεν είχαν να ζηλέψουν και πολλά από άλλα αυτοκίνητα, ενώ ο όγκος της μάσκας κάτω από το εμπρός καπό έχει μειωθεί ώστε να δημιουργείται ένας διαχύτης.
Υπερήφανη Renault
H Renault ανακοίνωσε και κάποια από τα εμπορικά στοιχεία με τα οποία ολοκληρώνεται η παρούσα εμφανισιακή γενιά του Arkana και περιλαμβάνουν 163.000 πωλήσεις στις βασικές αγορές και συνολικά 240.000 αν υπολογίσει κανείς και το μοντέλο ΧΜ3, όπως δηλαδή πωλείται στην αγορά της Νότιας Κορέας.
Πέραν αυτών το νέο Arkana έχει απλοποιηθεί όσον αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού του. Πλέον θα υπάρχουν οι Evolution, Techno και Esprit Alpine που θα είναι και η κορυφαία. Αυτό σημαίνει πως δεν θα υπάρχει έκδοση RS Line, τα στοιχεία της οποίας, όπως οι ζάντες 19 ιντσών και το λογότυπο της Alpine στα φτερά, θα περάσουν εν πολλοίς στην Esprit Alpine.
Το Arkana 2024 είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Renault που υιοθετεί το αναθεωρημένο εταιρικό λογότυπο και έρχεται με μαύρο, σατινέ χρώμιο ή σκούρο χρώμιο, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Παρεμπιπτόντως, θα είναι ευκολότερο να επιλέξετε την προτιμώμενη έκδοση, καθώς το κομψό crossover αποκτά μια απλοποιημένη σειρά με μόνο γεύσεις: Evolution, Techno και Esprit Alpine. Το τελευταίο αντικαθιστά την RS Line και χρησιμεύει ως η κορυφαία έκδοση. Άλλες λεπτές αλλαγές περιλαμβάνουν μερικώς φιμέ φώτα και σκούρες πινελιές που αντικαθιστούν το ασημί.
Δεν υπάρχουν αλλαγές κάτω από το καπό, όπου κανείς θα μπορεί να επιλέξει από τους ίδιους ήπιους υβριδικούς βενζινοκινητήρες με 140 και 160 ίππους προερχόμενοι από μια υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 1,33 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση το 0-100 km/h θα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και στην δεύτερη σε 9,1.
Η πλέον δημοφιλής έκδοση ωστόσο είναι η πλήρως υβριδική E-Tech με τους 145 ίππους από τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 94 ίππων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης 15 kW.
Η Renault χωράει μια μπαταρία 1,2 kWh και αυτό επιτρέπει κίνηση με ηλεκτρισμό στο 80% των μετακινήσεων μέσα στις πόλεις, που είναι μια μέτρηση που έχει προκύψει από τα στοιχεία της Renault. Ακούγεται περίπλοκο ίσως, αλλά η Renault λέει επίσης πως έτσι μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου, έως και 40%, που είναι σαφώς πιο κατανοητό.
Οι παραγγελίες για το νέο Renault Arkana θα ξεκινήσουν να γίνονται δεκτές σύντομα, καθώς στην ανακοίνωση αναφέρεται κάπως αόριστα το φετινό καλοκαίρι στο οποίο βρισκόμαστε ήδη.