Είναι σαφές πως η Volvo ανήκει στις εταιρείες που θέτουν μεγαλεπήβολους στόχους. Από τους τομείς της ασφάλειας και της βιωσιμότητας, μέχρι του εξηλεκτρισμού και των πωλήσεων. Ειδικά το τελευταίο κομμάτι, εκείνο των πωλήσεων και συγκεκριμένα του τρόπου μέσω του οποίου θα έρχονται, ακούγεται αρκετά φιλόδοξο. Η Volvo λοιπόν, έχει σαν στόχο το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της μέχρι το 2025 να προέρχεται μέσω διαδικτύου.
Αν μιλούσαμε για κάποιο άλλο προϊόν, ίσως να ακουγόταν λογικό, όμως για μια εταιρεία αυτοκινήτων, η πρόκληση είναι αρκετά μεγάλη. Σύμφωνα με την Volvo, το μέσο για να πετύχει τον παραπάνω στόχο είναι μια καλή μεταγραφή από έναν εντελώς διαφορετικό χώρο. Και κάπως έτσι, επέλεξε να εντάξει στο δυναμικό της, την Gretchen Saegh-Fleming, η οποία μπορεί τα τελευταία δυόμισι χρόνια να ήταν η εμπορική διευθύντρια της Hydrow, η οποία πουλάει οικιακά μηχανήματα κωπηλασίας, όμως υπήρξε διευθύντρια μάρκετινγκ του κολοσσού καλλυντικών L'Oreal, στην οποία εργάστηκε συνολικά οκτώ χρόνια.
O σωστός άνθρωπος στην κατάλληλη θέση
Στην ανακοίνωσή του ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και εμπορικός διευθυντής της Volvo, Björn Annwall, αναφέρε πως "η Gretchen είναι ένας επιχειρηματικός ηγέτης με γνώμονα τα αποτελέσματα και την ψηφιακή τεχνολογία, με εντυπωσιακό ιστορικό και είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια πολύ καλή συνεργασία".
Στην L'Oreal, η Saegh-Fleming βοήθησε την εταιρεία να αναπτυχθεί μέσω νέων μοντέλων μάρκετινγκ, επιταχύνοντας την ψηφιακή καινοτομία και δημιουργώντας στρατηγικές συνεργασίες σε ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 30 μάρκες, ανέφερε η Volvo στην ανακοίνωση. Εκεί ακριβώς βρίσκεται όλο το ζουμί πίσω από την επιλογή της σουηδικής εταιρείας. Το 2022, οι διαδικτυακές και άμεσες πωλήσεις αντιπροσώπευαν το 11% των πωλήσεων της Volvo στις πέντε μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές της, οπότε η πρόκληση θα είναι η αύξηση αυτού του ποσοστού στο 50% των πωλήσεων σε όλες τις αγορές.
Η Saegh-Fleming θα αναλάβει να εκπληρώσει τον στόχο της Volvo για αύξηση των online δραστηριοτήτων της και τις άμεσες σχέσεις με τους καταναλωτές. O Annwall άλλωστε ήταν σαφής στις δηλώσεις στο καλωσόρισμα του νέου μέλους στην οικογένεια της Volvo. "Η Gretchen θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της μάρκας μας και στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων οπαδών της Volvo καθώς οδεύουμε προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση".