Η τάση παγκοσμίως όπως θα έχεις καταλάβει από κάτι κινήσεις σαν αυτή ή και σαν αυτή ενδεχομένως, είναι ένα downsizing όσον αφορά τους κινητήρες, οι οποίοι μέχρι τώρα για να αποδίδουν ιπποδυνάμεις και ροπές έπρεπε να είναι μιας συγκεκριμένης τεχνολογίας και κυρίως σε ένα ευρύτερο ή μικρότερο πλαίσιο κατανάλωσης καυσίμου. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα σε αυτό το downsizing είναι η Mercedes που αποφάσισε να τελειώσει την παρουσία του V8 κινητήρα της στην G-Class, με την Mercedes G500 V8 Final Edition.
Κάπως έτσι τρεις δεκαετίες μετά το λανσάρισμα της 500 GE V8, της πρώτης G-Class δηλαδή με τον ισχυρό και κραταιό τότε, V8, ολοκληρώνεται μια ολόκληρη εποχή που μας οδηγεί κάπως μοιραία στην Mercedes EQG. Η Mercedes για την περίσταση θα λανσάρει τρία διαφορετικά χρώματα, το καθένα από τα οποία θα ολοκληρωθεί στις 500 μονάδες.
Όλες θα έχουν το χαρακτηριστικό "Final Edition" μαζί με ένα χρωμιωμένο περίγραμμα για το κάλυμμα της ρεζέρβας. Η Mercedes εξοπλίζει το off-road όχημα με ζάντες AMG 20 ιντσών που έχουν σχεδιασμό διπλών ακτίνων και φινίρισμα στο χρώμα του αμαξώματος ή μαύρες.
Το λογότυπο "G" δεσπόζει στο εσωτερικό και τα μαρσπιέ των θυρών και οι χειρολαβές φέρουν την επιγραφή "Final Edition", η οποία βρίσκεται και στο πίσω μέρος του κλειδιού του αυτοκινήτου. Η Mercedes έχει επιλέξει δέρμα για την καμπίνα, καθώς σχεδόν κάθε επιφάνεια είναι καλυμμένη με δέρμα Nappa.
Αυτό περιλαμβάνει ακόμη και τον χώρο αποσκευών και το πάνελ για τους διακόπτες ρύθμισης των καθισμάτων. Ενώ στις άλλες λεπτομέρειες είναι το ηχοσύστημα
Δεν υπάρχουν αλλαγές κάτω από το καπό, όπου ο V8 των 4,0 λίτρων twin-turbo συνεχίζει να αποδίδει 416 ίππους και 610 Nm ροπής. Η Mercedes θα κατασκευάζει αυτές τις τελευταίες G500 με κινητήρα V8 από τον Σεπτέμβριο έως τον Μάρτιο του 2024.
Η G-Class με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παραμείνει προς το παρόν και θα συμπληρωθεί από μια πλήρως ηλεκτρική EQG στην ίδια πλατφόρμα, με αντίστοιχη σχεδίαση που θα την φέρει όμως στην νέα εποχή.