To Koenigsegg Regera ξαναπήρε το ρεκόρ στο 0-400-0 km/h

To Koenigsegg Regera ένα megacar δεκαετίας κατέχει και πάλι το ρεκόρ στο 0-400-0 km/h, που του πήρε πριν από μερικές εβδομάδες το Rimac Nevera

Koenigsegg Regera Ρεκόρ

Όσο υπάρχουν τύποι σαν τον Christian von Koenigsegg εκείνοι που υποστηρίζουν με πίστη και αφοσίωση τους θερμικούς κινητήρες θα πρέπει να αισθάνονται ήρεμοι και ανακουφισμένοι. Το Koenigsegg Regera, ένα megacar, όπως ονομάζει τα αυτοκίνητά του ο καραφλός Σουηδός, επέστρεψε στον θρόνο του, καθώς πρόσφατα ολοκλήρωσε το 0-400-0 km/h σε χρόνο 28.81. Δηλαδή περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο κάτω από εκείνον που σημείωσε τις προάλλες το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar του Κροάτη, Mate Rimac, το Rimac Nevera

Koenigsegg Regera Ρεκόρ

Το Koenigsegg Regera βρέθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο του Έρεμπρο κοντά στην Στοκχόλμη και παρά την ηλικία του, έδειξε φρέσκο και ικανό για πρωταθλητισμό. Είναι ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 2014, ξεπούλησε το 2015 και έχει σταματήσει να αποτελεί αντικείμενο εξέλιξης και ενασχόλησης για τον Christian von Koenigsegg σχεδόν μια δεκαετία τώρα.   


Και ξέρεις ποιό είναι το πιο ενδιαφέρον; Πως δεν είναι μια νέα έκδοση ή κάποια extreme ρύθμιση στον κινητήρα. Η καλύτερη επίδοση ήρθε χάρη στα ελαστικά, τα οποία πλέον με την τεχνολογία και τις γόμες εκεί που έχουν φτάσει σε επίπεδο εξέλιξης, μπόρεσαν να δώσουν στο Koenigsegg Regera τη δυνατότητα να κινηθεί ταχύτερα από ότι πριν δέκα χρόνια. 

Διαβάστε Επίσης

Έτσι σε συνδυασμό με την επίσης καλύτερη από τότε άσφαλτο και στρώση στο αεροδρόμιο του Έρεμπρο, ήρθαν οι παρακάτω εντυπωσιακές επιδόσεις τις οποίες επιβεβαίωσε η Racelogic. 

  • 0-250-0 mph: 29,6 δευτερόλεπτα
  • 0-250 mph: 21,35 δευτερόλεπτα
  • 250-0 mph: 8,25 δευτερόλεπτα
  • 0-400-0 km/h: 28.81
  • 0-400 km/h: 20,68 δευτερόλεπτα
  • 400-0 χλμ/ώρα: 8,13 δευτερόλεπτα

Γιατί να θέσει αυτά τα νέα ρεκόρ με ένα αυτοκίνητο που δεν πωλείται ή παράγεται πλέον; "Επειδή μπορεί!" δήλωσε ο Koenigsegg. "Εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς που βασιλεύει στο σημερινό σούπερ ανταγωνιστικό αυτοκινητικό τοπίο και αυτό είναι κάτι που πρέπει να γιορτάζεται με ένα νέο ρεκόρ", συμπλήρωσε.

Η αντίδραση της Rimac 

Σχετικά με την Rimac και το αν θα διεκδικήσει εκ νέου αυτό το ρεκόρ δεν υπάρχει ενημέρωση. Μοιάζει πιο πιθανό να κυνηγήσει κάτι στο Nurburgring, στο οποίο δείχνει να έχει επικεντρωθεί τελευταία, παρά να διαφοροποιήσει οτιδήποτε στο Nevera για ένα νέο ρεκόρ επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network