Αν δεν έχεις ακούσει κάτι για το Dodge Challenger SRT Demon 170 που κυκλοφορεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε, μία καλή αρχή είναι να μάθεις πως πρόκειται για το ισχυρότερο muscle car στον κόσμο. Ώς εκ τούτου, η Dodge θεωρεί πως τόσο αυτό όσο και ο οδηγός του, θα πρέπει να είναι απόλυτα επικεντρωμένοι στις επιδόσεις και την οδήγηση, σε βαθμό που μια ηλιοροφή δεν ταιριάζει με το πνεύμα της συγκεκριμένης έκδοσης. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι κάποιος από όσους εκταμιεύσουν τα περίπου 100.000 δολάρια για την απόκτησή του, αποκλείεται να επιθυμεί ηλιοροφή στο Demon 170.
Στις υπόλοιπες εκδόσεις του Challenger, το συγκεκριμένο στοιχείο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 1.000 δολάρια επιπλέον. Όχι όμως στην περίπτωση του Demon 170 των 1.025 ίππων. Γι' αυτό, θα χρειαστεί να πληρώσεις επιπλέον 9.995 δολάρια. Πως δικαιολογείται λοιπόν αυτή η υπερβολική αύξηση του κόστους της ηλιοροφής; Η Dodge μοιράζεται μαζί μας το σκεπτικό.
"Το Dodge Challenger SRT Demon 170 είναι το πιο ισχυρό muscle car στον κόσμο και έχει σχεδιαστεί έχοντας τις επιδόσεις στον πυρήνα του", αναφέρει η αμερικανική εταιρεία. "Μια ηλιοροφή είναι αντίθετη με το ήθος (σ.σ. ethos) του οχήματος, αλλά την καθιστούμε διαθέσιμη για τους πελάτες που την επιθυμούν πραγματικά. Για εκείνους τους πελάτες που επιλέγουν την ηλιοροφή, δεν θα είναι φθηνή". Αυτό το ήθος για το οποίο μιλάει η Dodge, αφορά το τι μπορεί να κάνει ένα muscle car ακριβώς στη μορφή που περνάει τη γραμμή παραγωγής από το εργοστάσιο.
Εκτοξεύεται από στάση στα 100 km/h σε 1,66 δευτερόλεπτα και καλύπτει τα πρώτα 400 μέτρα σε 8,91 δευτερόλεπτα έχοντας ταχύτητα εξόδου 243 km/h σύμφωνα με την National Hot Rod Association. Το Demon 170 είναι το ταχύτερο όχημα που έχει κατασκευάσει η Dodge στην ιστορία της.
Σωστά κατάλαβες. Μέσα σε ένα τόσο γρήγορο όχημα, οι επιβάτες δεν θα μπορούν να κοιτάζουν ψηλά και να βλέπουν τα σύννεφα να περνούν από την ηλιοροφή. Θα βρίσκονται μάλλον κολλημένοι στα καθίσματά τους.